نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷

علامت تجاری Avatar: Pandora Rising توسط فاکس قرن بیستم ثبت شد

این نشان تجاری برای استفاده در بازی‌های ویدیویی به ثبت رسیده است؛ آیا در مراسم The Game Awards 2018 بازی آواتار معرفی خواهد شد؟

یک هفته بعد از ثبت نشان تجاری بازی Alien: Blackout توسط کمپانی فاکس قرن بیستم، اکنون نوبت به نام دیگری رسیده است؛ نشان تجاری Avatar: Pandora Rising که این کمپانی برای تولید یک بازی ویدیویی آن را به ثبت رسانده است.

حدود دو سال قبل بود که کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) خبر از ساخت یک بازی بر اساس فیلم سینمایی آواتار داد؛ بازی‌ای که توسط Massive Entertainment سازنده The Division تولید می‌شود. ولی بعد از آن خبر خاصی از این بازی نداشته‌ایم تا اوایل سال ۲۰۱۸ که یوبی سافت اعلام کرد هنوز زمان زیادی تا انتشار این اثر باقی مانده است و بازی آواتار تا سال مالی ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد، تاریخی که در بهترین حالت به آوریل ۲۰۲۰ می‌رسد.

اکنون مشخص نیست Avatar: Pandora Rising ارتباطی به این بازی یوبیسافت دارد یا یک محصول کاملاً متفاوت خواهد بود یا شاید حتی یک بازی موبایلی، ولی ثبت این نام تجاری به فاصله کمی از The Game Awards 2018 می‌تواند طرفداران آواتار را به رونمایی از بازی در این مراسم امیدوار کند.

این خبر تنها موضوع مرتبط با آواتار در چند وقت اخیر نبوده است و یک ماه قبل هم خبری در مورد دنباله‌های این فیلم منتشر شد که جیمز کامرون در حال تولید آن‌ها است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده