نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم‌های همه می دانند و اتاق تاریک در جشنواره کرالا هند حضور خواهند داشت

به تازگی مشخص شده است که فیلم‌های همه می‌دانند ساخته‌ی اصغر فرهادی و اتاق تاریک ساخته‌ی روح‌الله حجازی در جشنواره فیلم کرالای هند حضور خواهند داشت.

بنابر اخبار جدید سینمای ایران مشخص شده است که فیلم‌های «همه می‌دانند» و «اتاق تاریک» قرار است در جشنواره فیلم کرالا حضور داشته باشند. بیست و سومین دوره‌ی این جشنواره ۱۶ تا ۲۲ آذر برگزار خواهد شد. فیلم اسپانیایی زبان «همه می‌دانند» جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی است که خاویر باردم، پنه لوپه کروز و ریکاردو دارین را به عنوان بازیگر دارد. این فیلم سینمایی قرار است به عنوان افتتاحیه جشنواره فیلم کرالا به نمایش دربیاید. «همه می‌دانند» پیش از این به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن انتخاب شده بود. مدتی پیش نیز نسخه‌ی بلوری این فیلم سینمایی قاچاق شد که واکنش تهیه کنندگانش را در پی داشت. «همه می‌دانند» درباره‌ی بازگشت زنی به زادگاهش برای شرکت در یک مراسم عروسی است.

اتاق تاریک

نمایی از فیلم «اتاق تاریک»

فیلم سینمایی «اتاق تاریک» ساخته‌ی روح الله حجازی نیز مدتی پیش در جشنواره بین المللی هانوی به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی در جشنواره هانوی در بخش‌های مختلفی نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد. فیلم سینمایی «اتاق تاریک» با بازی ساعد هیلی و ساره بیات ساخته شده است. این فیلم سینمایی به موضوعات حساسی مانند مشکلات کودکان و جوانان پرداخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده