نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

نوید محمدزاده به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره شب های سیاه تالین انتخاب شد

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره شب‌های سیاه تالین انتخاب شده است.

فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» ساخته‌ی هومن سیدی جدیدترین نقش آفرینیِ درحال اکران نوید محمدزاده است. این فیلم سینمایی به تازگی در اولین نمایش بین المللی‌اش در جشنواره شب‌های سیاه تالین در کشور استونی به نمایش درآمده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم شب‌های سیاه تالین انتخاب شده است. نوید محمدزاده در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده که به تازگی به فروش ۱۱ میلیارد تومانی رسیده، با نوید پورفرج و فرهاد اصلانی هم‌بازی بوده است.

مغزهای کوچک زنگ زده

نوید محمدزاده در نمایی از فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده»

نوید محمدزاده برای اولین بار در فیلم سینمایی «آندو» ساخته‌ی بهروز قبادی جلوی دوربین رفت. این بازیگر سینمای ایران تاکنون در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!»، «لانتوری»، «بدون تاریخ، بدون امضا» بازی کرده است. محمدزاده پیش از «مغزهای کوچک زنگ زده» در فیلم‌های «سیزده» و «خشم و هیاهو» با هومن سیدی همکاری کرده است. اخبار نیز از این خبر می‌دهند که نوید محمدزاده قرار است در یک سریال شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین هومن سیدی برود.

آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای «مغزهای کوچک زنگ زده» شده‌اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده