نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

تصویری جدید از فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شد

تصویر جدیدی از فصل پنجم سریال Peaky Blinders منتشر شد که شخصیت جدید آن را با بازی سم کلفلین نشان می‌دهد.

امروز، پنجاهمین روز فیلمبرداری فصل پنجم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) شبکه BBC به پایان رسید و حال به همین مناسبت اولین تصویر رسمی از شخصیت جدیدی که سم کلفلین ایفاگر نقش آن است به همراه جزئیات بیشتری از این کاراکتر منتشر شد.

چندی پیش در خبری حضور بازیگران جدیدی در فصل پنجم سریال Peaky Blinders تأیید و اعلام شد. آنیا تیلور جوی یکی از این بازیگران بود که در فصل پنجم این سریال حضور خواهد داشت. بعدتر نیز حضور سم کلفلین و برایان گلیسون برای بازی در نقش‌های کلیدی تأیید شد. نیل مسکل، کیت دیکی، کاسمو جارویس، امت جی. اسکنلن، الیوت کووان، شارلین مک‌کنا، اندرو کوجی و داریل مک‌کارمک، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Peaky Blinders اضافه شده‌اند.

تصویر منتشر شده از سم کلفلین در فصل پنجم سریال Peaky Blinders را در پایین مشاهده می‌کنید:

Clafin

اتفاقات فصل پنجم سریال Peaky Blinders در سال ۱۹۲۹ و همزمان با بحران مالی جریان دارد، زمانی که تامی شلبی با یک سیاستمدار با کاریزمای بالا و با یک دیدگاه جسورانه برای بریتانیا آشنا می‌شود، متوجه می‌شود که پاسخ به این سیاستمدار نه تنها روی آینده او و خانواده‌اش، بلکه روی آینده کل ملتش تأثیر می‌گذارد. نقش این سیاستمدار را نیز سم کلفلین ایفا خواهد کرد. کلفلین سابقه بازی در فیلم Adrift (شناور) و فیلم The Nightingale (بلبل) را در کارنامه خود دارد.

علاوه بر این بازیگران جدید، سیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، ایمی فیون ادواردز، فین کول، ناتاشا اوکیف، کیت فیلیپس، آیدان گیلن، شارلی مورفی، جک راون، ند دنی، کینگزلی بن-ادیر، هری کرتون، پکی لی، ایان پک و بنجامین زفانایا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Peaky Blinders حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین چندی پیش اولین تصویر رسمی فصل پنجم این سریال مورد انتظار نیز منتشر شد که در این تصویر شاهد حضور تامی شلبی با بازی سیلین مورفی، بودیم. مانند چهار فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال Peaky Blinders را نیز بر عهده داشته است و فصل پنجم این سریال احتمالاً سال آینده از شبکه BBC One منتشر خواهد شد.

گفتنی است سرویس استریم نتفلیکس حقوق پخش سریال Peaky Blinders را در خارج از کشور بریتانیا نیز در اختیار دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده