نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

سریالی براساس فیلم راشومون در دست ساخت است

کمپانی فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس فیلم Rashomon است.

بدون شک فیلم Rashomon (راشومون) یکی از بهترین و تاثیر گذارترین فیلم‌های آکیرا کوروساوا و سینمای ژاپن است. این فیلم در سال ۱۹۵۰ اکران و موفق شد شیر طلایی جشنواره ونیز و جایزه اسکار افتخاری در بیست و چهارمین دوره جایزه اسکار را دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباسی تلویزیونی براساس این فیلم تحسین شده و کلاسیک در دست ساخت است. کمپانی فیلمسازی امبلین اینترتینمنت که متعلق به استیون اسپیلبرگ است، در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس فیلم راشومون است. این سریال قرار است در ۱۰ قسمت ساخته شود و طبق اطلاعاتی که امبلین منتشر کرده، سریال Rashomon قرار است یک سریال دراماتیک، مرموز و دلهره آور باشد. با این حال، در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست و این احتمال وجود دارد که سریال Rashomon داستان متفاوت و جدیدی با شخصیت متفاوتی را روایت کند. داریل فرانک و جاستین فاولی، مدیران اجرایی امبلین که به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند، در بیانیه منتشر شده در مورد ساخت سریال راشومون گفتند:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم تا اعلام کنیم که در حال ساخت یک اقتباس تلویزیونی دراماتیک، دلهره آور و رمزآلود از این فیلم هستیم. این سریال قرار است مرزهای حقیقت و اینکه چگونه اغلب دیدگاه‌های مختلف واقعیت را نشان نمی‌دهد، بررسی کند. ما همچنین خوشحال هستیم که در این سریال قرار است با مارک، لی ان و دیوید به‌عنوان شرکای تجاری همکاری کنیم.

علاوه بر فرانک و فاولی، مارک کنتون، دیوید هاپوود و لی ان برتون نیز به‌عنوان تهیه کننده در سریال Rashomon حضور خواهند داشت. آکیرا کوروساوا یکی از سرشناس‌ترین کارگردانان ژاپنی است که آثار ارزشمند و فوق‌العاده‌ای چون فیلم Seven Samurai (هفت سامورایی) را بر عهده داشته که منبع الهام برخی از فیلم‌های غربی مثل فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) محصول سال ۱۹۶۰ بوده و فیلم Yojimbo (یوجیمبو)، دیگر فیلم کوروساوا، منبع الهام فیلم A Fistful of Dollars (به خاطر یک مشت دلار) به کارگردانی سرجو لئونه بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده