نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اکتیویژن تصویر پشت صحنه کیفر ساترلند در بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر کرد

یک هفته پس از انتشار نقشه Dead of the Night برای پلی‌استیشن 4، استودیو تری‌آرک از تصویر پشت صحنه کاراکتر «کیفر ساترلند» در بازی Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کرد.

هفته گذشته استودیو تری‌آرک یک نقشه زامبی تازه با نام Dead of the Night برای نسخه پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد و این نقشه امروز در دسترس کاربران دیگر پلتفرم‌ها نیز قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو تری‌آرک تصویر پشت صحنه تاثیربرانگیز کیفر ساترلند، یکی از بازیگران این نقشه را منتشر کرده است.

با اینکه این اولین باری است که تصویر پشت صحنه یکی از بازیگران نقشه تازه بازی را می‌بینیم، اما این تصویر موارد زیادی را به نمایش در نمی‌آورد. ظاهرا این تصویر در طول یک جلسه اسکن چهره گرفته شده است که امکان استفاده از جزئیات بیشتری را در مرحله توسعه بازی برای سازندگان فراهم می‌کند. در سال‌های گذشته، بازی‌های ویدیویی بیش از پیش به استفاده از این تکنولوژی روی آورده‌اند و به نظر می‌رسد که استودیو تری‌آرک نیز با آن غریبه نیست.

نام هلنا بونهام کارتر، برایان بلسد و چارلز دنس نیز در میان بازیگران نقشه Dead of the Night بازی Call of Duty: Black Ops 4 به چشم می‌خورد. این نقشه بازیکنان را مقابل تعدادی از هیولاهای مختلف نظیر خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها و ارواح قرار می‌دهد و در حال حاضر می‌توان به تجربه آن اقدام کرد. شما می‌توانید تصویر «کیفر ساترلند» را در ادامه مشاهده کنید.

Kiefer Sutherland / کیفر ساترلند

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در‌ حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامیپوتر در دسترس است. این بازی به واسطه گان پلی بی‌نهایت روان و طبیعی، بخش بلک‌اوت جذاب با نقشه عالی، بخش زامبی سرگرم‌کننده با سناریو‌های مختلف و متنوع، صداگذاری‌های عالی و سیستم پیشرفت و شخصی‌سازی غنی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده