نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

آمار و ارقام جالب کاربران ایکس‌ باکس به مناسبت پایان سال میلادی

به‌مناسبت پایان سال میلادی، مایکروسافت به روشی جالب آمار و ارقام کاربران ایکس‌باکس را در اختیارشان قرار می‌دهد.

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، کمپانی‌های مختلفی مثل سونی و اسپاتیفای، آمار و ارقام جالبی را از عملکرد جامعه‌ی کاربرانشان منتشر می‌کنند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت یک صفحه‌ی جدید در بلاگ ایکس باکس با نام Year in Review را راه‌اندازی کرده که با مراجعه به آن، می‌توانید آمار و ارقامی را که در سال ۲۰۱۸ با ایکس باکس‌تان ثبت کرده‌اید مشاهده کنید. مواردی مثل ساعات بازی، اچیومنت‌های کسب شده، بازی‌های به‌خصوصی که بیشتر از باقی آثار موجود برای‌شان وقت گذاشته‌اید، تعداد دوستانی که در Xbox Live پیدا کرده‌اید، مقایسه‌ی امتیازتان با بقیه و بیشتر را می‌توانید در این صفحه از بلاگ ایکس باکس مشاهده کنید.

در کنار تمامی مواردی که ذکر کردم، میزان وقتی که پای بازی‌های آنلاین (در مقایسه با بازی‌های تک‌نفره) و برنامه‌های غیر از بازی گذاشته‌اید را هم قرار بدهید تا از جامع و جالب بودن این ارقام ارائه شده توسط مایکروسافت مطلع شوید. صفحه‌ی Year in Review بلاگ ایکس باکس با بررسی سبک و سیاق بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۸ تجربه کرده‌اید، یک حالت (Mood) را برای‌تان درنظر می‌گیرد؛ مثلا برای کسی که اکثر روزهای سال را با تجربه‌ی بازی‌های اکشن و ماجرایی ترسناک سپری کرده‌ باشد، شکل یک جمجمه‌ی اسکلتی اعطا می‌شود!

برای بررسی آمار و ارقامی که در سال ۲۰۱۸ میلادی ثبت کرده‌اید، به این صفحه از بلاگ ایکس باکس مراجعه کنید و عملکردتان را با جامعه‌ی بزرگ کاربران ایکس باکس مقایسه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده