نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home احتمالا این هفته منتشر نمی‌شود؛ انتشار تصاویر جدید

طبق خبرهای منتشر شده، به نظر نمی‌رسد که اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home طی این هفته نیز منتشر شود.

اولین تریلر رسمی فیلم Avengers: End Game (اونجرز: پایان بازی) منتشر شد و پس از آن بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) بودند، اما با اینکه اولین تریلر این فیلم در طول پنل کمپانی سونی پیکچرز در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 که با نام CCXP شناخته می‌شود، نمایش داده شد، اما این تریلر تا به امروز به صورت آنلاین منتشر نشده است و بسیاری انتظار داشتند که در طول این هفته سرانجام شاهد انتشار اولین تریلر دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که در طول این هفته نیز قرار نیست تریلر اولین دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) منتشر شود. 

طبق اطلاعاتی که دنیل آر در توییتر به‌همراه وب‌سایت تریلرترک منتشر کرده‌اند، منابع نزدیک به کمپانی سونی پیکچرز گفته‌اند که این کمپانی برنامه‌ای برای انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home در طول این هفته نیز ندارد و در حال حاضر تاریخ مشخصی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. برخی معتقد هستند که اولین تریلر این فیلم ممکن است همزمان با اکران فیلم Holmes and Watson (هلمز و واتسون)، دیگر فیلم سونی منتشر شود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال (۴ دی) به روی پرده‌های سینما برود. با این حال، انتشار یک تریلر در طول ایام کریسمس و سال نو نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای فیلم Spider-Man: Far From Home باشد و این احتمال وجود دارد که این تریلر با استقبال و توجه کافی مواجه نشود. 

برخی اعتقاد دارند که ممکن است سرانجام اولین تریلر فیلم Spider-Man: Far From Home در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود که اگر این اتفاق رخ دهد، در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) می‌توانیم در انتظار انتشار اولین تریلر این فیلم باشیم. علاوه بر این، دو تصویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شده است که در این دو تصویر شاهد حضور شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در راهرو ساختمان مدرسه هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Far From Home

Spider-Man: Far From Home

فیلم Spider-Man: Far From Home برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده