نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

اولین تصاویر سریال The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شدند؛ معرفی فهرست صداپیشگان

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر رسمی از سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، فهرست صداپیشگان آن را تایید و معرفی کرد.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس از ساخت سریالی پیش درآمد براساس فیلم The Dark Crystal (بلور تاریک) خبر داد. نام این سریال قرار است بلور تاریک: دوران مقاومت (The Dark Crystal: Age of Resistance) باشد. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال The Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شده و فهرست رسمی صداپیشگان آن تایید و معرفی شده است. شبکه Netflix به‌تازگی اولین تصاویر رسمی این سریال را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور سه شخصیت اصلی مجموعه هستیم. همچنین نتفلیکس صداپیشه این سه شخصیت را نیز معرفی کرده است که طبق آن، تارون اگرتون صداپیشگی شخصیت ریان، آنیا تیلور جوی صداپیشگی شخصیت بری و ناتالی امانوئل صداپیشگی شخصیت دیت را در سریال The Dark Crystal بر عهده دارند که این سه شخصیت، قهرمان‌های گلفلینگ (Gelfling) خواهند بود. همچنین دونا کیمبال نیز صداپیشگی شخصیت اورا را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

The Dark Crystal: Age of Resistance

The Dark Crystal: Age of Resistance

The Dark Crystal: Age of Resistance

علاوه بر اگرتون، تیلور جوی، امانوئل و کیمبال، کترینا بلف، هلنا بونهام کارتر، ناتالی دورمر، هری دکینسون، ادی ایزارد، تئو جیمز، توبی جونز، شازاد لطیف، گوگو امبتا-را، مارک استرانگ، آلیسیا ویکاندر، هاروی فایراستین، مارک همیل، رالف اینسون، جیسون آیزکس، کیگان مایکل کی، سایمون پگ، اولافور داری اولافسون و اندی سمبرگ، صداپیشگی دیگر شخصیت‌های گلفلینگ در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance را بر عهده دارند. این شخصیت‌ها قرار است صداپیشگی عروسک‌های این مجموعه را بر عهده داشته باشند و در طول تولید آن صداپیشگان بیشتری نیز اضافه خواهند شد. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از سریال The Dark Crystal: Age of Resistance:

در سریال The Dark Crystal: Age of Resistance به سرزمین ترا (Thra) برای تماشای ماجراجویی‌های جدیدی باز خواهیم گشت که در آن سه گلفلینگ به دنبال کشف راز قدرت اسکِکسیس‌ها هستند. در طول این ماجراجویی آن‌ها آتش شورش را شعله‌ور می‌کنند تا تمام دنیا را از تاریکی نجات بدهند.

سریال The Dark Crystal: Age of Resistance قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹، از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده