// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

سازنده بازی Control به‌زودی لایو استریمی از آن پخش می‌کند

طبق اعلام استودیو رمدی اینترتینمنت پنج‌شنبه هفته جاری یک لایو استریم از بازی Control با حضور عوامل این بازی پخش خواهد شد.

استودیو Remedy Entertainment (رمدی اینترتینمنت) که بسیاری از بازیکنان به واسطه مجموعه بازی‌های Max Payne و Alan Wake با آن آشنا هستند، در جریان نمایشگاه E3 2018 از بازی Control به عنوان جدید‌ترین محصولش رونمایی کرد. تا‌کنون اطلاعات و اخبار مختلفی از این بازی منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به مصاحبه سازندگان در مورد داستان و ویژگی‌های بازی و تایید جهان باز نبودن این بازی اشاره کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو رمدی اعلام کرده است که پنج‌شنبه یک لایو استریم از بازی Control پخش می‌شود که علاوه بر نمایش بخش‌هایی از این بازی، دست اندرکاران در مورد روند ساخت آن صحبت خواهند کرد.

لایو استریم بازی Control در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کانال استودیو رمدی در سرویس Twitch اقدام به تماشای آن کنند. در این لایو استریم میکائیل کاسورینن (کارگردان بازی)، کورتنی هوپ (ایفاگر نقش شخصیت اصلی بازی یعنی جسی فیدن) و ویدا استارچویچ (مدیر انجمن استودیو رمدی) حضور دارند. کورتنی هوپ پیش از این به عنوان شخصیت بث وایلدر در بازی Quantum Break ایفای نقش کرده است.

بازی control

بازی کنترل در شهر نیویورک و در شرایطی که ساختمان اصلی نیروهای فدرال توسط یک نیروی ماورایی مورد تهدید قرار گرفته است، جریان دارد. در این شرایط جسی فیدن که مدیر جدید این سازمان است، قدرت‌های ماوراء طبیعی به دست می‌آورد و باید با از استفاده از آن‌ها در ساختمان اصلی موسوم به The Oldest House به مقابله با نیرویی ماورایی بپردازد. جیمز مک‌کافری که صدا‌پیشگی شخصیت مکس پین در سری Max Payne را بر عهده داشته است، در بازی Control به عنوان ایفاگر نقش زکریا ترنچ، مدیر سابق سازمان فدرال که به دنبال مرگ او جسی فیدن این سمت را در اختیار می‌گیرد، حضور دارد. همچنین متیو پورتا، صدا‌پیشه شخصیت آلن ویک از سری Alan Wake، به عنوان شخصیت دکتر کسپر دارلینگ، رئیس بخش تحقیقات سازمان فدرال ایفای نقش خواهد کرد.

بازی Control که کمپانی 505Games وظیفه انتشار آن را بر‌ عهده دارد، برخلاف اثر پیشین استودیو رمدی یعنی بازی Quantum Break تنها روی پلتفرم‌های کمپانی مایکروسافت قابل تجربه نیست و علاوه بر کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 نیز می‌توانند این بازی را در زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ تجربه کنند.این بازی اکشن ماجرایی از حضور سم لیک به عنوان نویسنده و کارگردان خلاق بهره می‌برد که این مورد می‌تواند موجب جذب علاقه‌مندان دو مجموعه Max Payne و Alan Wake به این بازی شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده