نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

خرید با تخفیف کنسول، بازی، کنترلر و لوازم جانبی بازی‌ها در یلدای شگفت انگیز دیجی کالا

یلدای شگفت انگیز، جشن خرید اینترنتی ایرانیان اکنون در دیجی‌کالا آغاز شده است و می‌توانید از تخفیف‌های شگفت انگیز برای داشتن یک یلدای به یاد ماندنی استفاده کنید.

دیجی‌کالا امسال هم به رسم سال‌های گذشته بزرگ‌ترین کمپین خرید را در آستانه یلدا و در روز خرید اینترنتی ایرانیان آغاز کرده است. در یلدای شگفت انگیز که از ۲۷ آذر تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، در شاخه‌های مختلف شرکت‌های بزرگ با دیجی‌کالا همراه می‌شوند تا با تخفیف‌ها و هدایای ویژه، فرصتی عالی را برای خرید محصولات مختلف فراهم کنند.

امسال هم مانند سال‌های گذشته محصولات مختلفی شامل بیش از ۲۰۰ هزار کالا با تخفیف ویژه از امروز ۲۷ آذر تا ساعت ۱۲ شب ۳۰ آذر، در دیجی کالا به فروش می‌رسد؛‌ روز اول گروه‌های کالایی مختلفی تا ۵۹ درصد تخفیف خواهند خورد و این روند تا پایان کمپین یلدا ادامه دارد.

دیجی کالا

از بامداد امروز ۲۷ آذر کالاهای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا قرار گرفته‌اند. هر سه ساعت کالاهای جدیدی به فهرست شگفت‌انگیزها اضافه می‌شوند که تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

یکی از تخفیف‌های شب یلدای دیجی‌کالا هرساله مربوط به کنسول های بازی است و حتی در شاخه‌ لوازم جانبی کنسول هم می‌توانید بهترین کنترلرها را برای تجربه بازی‌ها خریداری کنید. چندی از جذاب‌ترین محصولات اما مربوط به لوازم جانبی بازی‌ها با طرح مخصوص بازی‌های محبوب است. دیجی‌کالا امسال هم محصولات مختلفی از بازی‌های محبوب مانند Red Dead Redemption 2، بازی God of War، بازی Fortnite یا حتی سری اساسینز کرید و فال اوت را به محصولاتش اضافه کرده است. بازی های ویدیویی، ماگ، برچسب روی کنسول، تیشرت با طرح شخصیت‌ بازی‌ها یا حتی اکشن فیگور شخصیت‌هایی مثل کریتوس را می‌توانید در دیجی‌کالا خریداری کنید.

  • ۱. بیش از ۲۰۰ هزارکالا با تخفیف ویژه
  • ۲. ارسال رایگان سفارشات بالای ۵۰ هزار تومان به سراسر کشور
  • ۳. قرعه‌کشی و اهدای یک دستگاه خودرو MVM X22

دیجی کالا

اما امسال قرعه‌کشی مهیجی نیز در پایان کمپین یلدای شگفت‌انگیز برای شما خواهیم داشت که جایزه‌‌ی آن یک دستگاه خودرو MVM X22 است. نخست با نام کاربری و رمز عبورتان در سایت دیجی‌کالا وارد شده و به صفحه قرعه‌کشی بروید.

به محض ورود به صفحه ده امتیاز غیرفعال برای شما ثبت می‌شود که با اولین خرید که مابین روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر یعنی در طول کمپین یلدای دیجی‌کالا انجام می‌دهید، فعال شده و به حساب‌تان ریخته می‌شود. بعد از اینکه وارد صفحه قرعه‌کشی شدید پیامکی برایتان ارسال می‌شود. حالا نحوه افزایش امتیازتان به این صورت است که اگر لینک مسابقه را برای دوستان‌تان بفرستید و آنها از طریق لینک در قرعه‌کشی شرکت کنند به ازای هر نفر جدید هر بار ۱۰ امتیاز به حساب شما ریخته می‌شود. این امتیازها با اولین‌ خرید شب یلدا فعال می‌شوند. در مدت کمپین باز هم می‌توانید از همین طریق به امتیازتان اضافه کنید. درنهایت بعد از اتمام کمپین یلدا روزی برای قرعه‌کشی اعلام می‌شود. هرچه امتیازتان بیشتر باشد شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهید داشت.

روز اول گروه‌های کالایی مختلفی تا ۵۹ درصد تخفیف خواهند خورد و این روند تا پایان کمپین یلدا ادامه دارد. برای ورود به جشنواره یلدای شگفت‌انگیز، جشن خرید اینترنتی ایران می‌توانید از لینک پایین اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده