نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

فیلمبرداری فیلم Annabelle 3 به پایان رسید

جاستین لوبین، عکاس فیلم Annabelle 3، از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Annabelle 3 به پایان رسیده است. جاستین لوبین، عکاس قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل)، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داده است. این فیلم، ششمین فیلم از مجموعه ترسناک فیلم The Conjuring (احضار روح) است که در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Annabelle 3

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle 3 که در زمان اکران نام متفاوتی را خواهد داشت، حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته که کارگردانی این دو فیلم به ترتیب بر عهده جان آر. لئونتی و دیوید اف. سندبرگ بوده است. 

جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و پیتر سفرن به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Annabelle 3 حضور دارند. طبق اطلاعات منتشر شده، تمرکز این فیلم ترسناک روی یک عروسک به‌نام آنابل است که توسط وارن‌ها در یک اتاق مخصوص نگه‌داری می‌شود تا دیگر نتواند به کسی آسیب برساند. با این حال، آنابل موفق می‌شود تا به شرارت‌های خود ادامه دهد و حال هدف او در این قسمت یک دختر ۱۰ ساله به‌نام جودی است که نقش این دختر را مکینا گریس بازی می‌کند.

فیلم Annabelle 3 فیلم بعدی مجموعه Conjuring است که قرار است در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) اکران شود. پس از آن، احتمالا فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) اکران خواهد شد که کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل چاوز خواهد بود و پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. در ادامه فیلم The Crooked Man (کراکد من) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده