نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Bumblebee منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Bumblebee، کمپانی پارامونت پیکچرز تریلر کوتاه جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است.

جمعه این هفته فیلم Bumblebee (بامبل بی) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت که به تازگی اولین نقدهای این فیلم نیز منتشر شده است. طبق اولین نقدهای منتشر شده از قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، از این اثر به عنوان بهترین فیلم مجموعه Transformers یاد شده و منتقدان این فیلم را تحسین کرده‌اند که انتظار می‌رود در گیشه نیز عملکرد خوبی را داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز محتوای تازه‌ای از فیلم Bumblebee منتشر کرده است. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم، تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Bumblebee منتشر شده که علاوه بر نمایش تصاویر جدید، خلاصه برخی از نقدهای فیلم نیز در طول آن گفته می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Bumblebee را منتشر کرده که این پوستر برای تبلیغ این فیلم در سینماهای کمپانی دالبی سینما منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Bumblebee Poster

اتفاقات فیلم Bumblebee حدود ۲۰ سال قبل از اتفاقات اصلی مجموعه و در دهه ۸۰ میلادی و در یک شهر کوچک ساحلی در ایالت کالیفرنیا جریان دارد که در آن بامبل‌بی با یک دختر ۱۸ ساله به‌نام چارلی واتسون با بازی هیلی استاینفلد، آشنا می‌شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) بوده است.

فیلم Bumblebee برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده