// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

بازی جدید استودیو Obsidian پرداخت درون برنامه ای نخواهد داشت

طبق اطلاعیه‌ی استودیوی Obsidian Entertainment، بازی The Outer Worlds به هیچ عنوان از خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند.

مدتی می‌شود که خریدهای درون برنامه‌ای به مشکلی برای قشر زیادی از بازیکنان تبدیل شده است. این سیستم بیش‌تر برای بازی‌های موبایل استفاده می‌شود تا برای سازنده و توسعه‌دهندگان بازی‌ها، به عنوان منبع درآمد باشد، اما این سیستم راه خود را به بازی‌های ویدیویی کنسول و پی‌سی هم پیدا کرده است. مشکل این سیستم اینجا است که بازی یا اصطلاحا Pay to Win می‌شود، یعنی برای پیشرفت در آن باید پول واقعی خرج کنید، یا که هزینه‌ی خرید محتوای داخل بازی به صورت ناعادلانه‌ای بالا است و شما برای لذت بردن از بازی چاره‌ای جز تن دادن به این هزینه‌ها ندارید.

استودیوی Obsidian Entertainment، سازنده‌ی بازی‌های محبوبی مانند Fallout: New Vegas و Wasteland 2، طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازی جدید آن‌ها یعنی بازی The Outer Worlds از هیچ‌گونه ریزتراکنش یا خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند.

تیم کین، کارگردان بازی The Outer Worlds، در مصاحبه‌ای با سایت آلمانی Gamestar اعلام کرد:

هیچ‌گونه خرید درون برنامه‌ای در بازی وجود ندارد. یک بار بازی را بخرید و برای همیشه از آن لذت ببرید.

کین در مصاحبه‌ی دیگری با سایت DSO Gaming هم به این موضوع اشاره و بر آن تاکید کرد. همچنین، استودیو آبسیدین تقریبا یک سال پیش در انجمن گفت‌وگوی سایت خود مطلبی منتشر کرد و در آن به وجود نداشتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد و گفت:

در جواب به سوالات شما کاربران باید به سادگی بگوییم: «نه». هیچ نوع خرید درون برنامه‌ای در بازی ما وجود ندارد.

در کنار این خبر خوشحال کننده، تعدادی از تصاویر بازی هم منتشر شدند که می‌توانید آن‌ها را در انتهای این خبر مشاهده کنید. بازی The Outer Worlds تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در سال میلادی آینده منتشر خواهد شد. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر می‌شود.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده