نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

کایا اسکودلاریو جانشین اما رابرتس در سریال Spinning Out شد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که کایا اسکودلاریو جانشین اما رابرتس در سریال Spinning Out شده و از حضور بازیگر دیگری در این سریال نیز خبر داد.

ماه مهر امسال بود که شبکه نت‌ فلیکس اعلام کرد که اما رابرتس، بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و فیلم We're the Millers (ما میلرها هستیم)، قرار است نقش اصلی سریال Spinning Out را بازی کند. با این حال، او مدتی پیش این پروژه را به علت تداخل با برنامه‌هایش ترک کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جانشین رابرتس در این سریال انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کایا اسکودلاریو، بازیگر سه‌گانه فیلم The Maze Runner (دونده مارپیچ)، جانشین اما رابرتس در سریال Spinning Out شده و قرار است نقش کت بیکر را در این سریال بازی کند. این سریال توسط سامانتا استراتون، نویسنده چند قسمت از سریال Mr. Mercedes (آقای مرسدس) در دست ساخت است.

اسکودلاریو بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون سریال Skins (اسیکنز)، سه‌گانه فیلم The Maze Runner، فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) و فیلم Wuthering Heights (بلندی‌های بادگیر) شناخته می‌شود و فیلم Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile، فیلم بعدی او خواهد بود که قرار است ماه ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن) در فستیوال فیلم Sundance نمایش داده شود. فیلم Crawl و فیلم The King's Daughter (دختر پادشاه)، دیگر فیلم‌هایی هستند که اسکودلاریو در آن به ایفای نقش پرداخته است. سریال Spinning Out قرار است در ۱۰ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود.

ویلو شیلدز در فیلم Hunger Games

علاوه بر اسکودلاریو، شبکه نتفلیکس از اضافه شدن ویلو شیلدز، بازیگر مجموعه فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز)، به جمع بازیگران سریال Spinning Out خبر داده است. او قرار است نقش سرنا بیکر را در این سریال بازی کند. سریال Spinning Out داستان کیت بیکر را که یک اسکیت سوار حرفه‌ای و تنها است روایت می‌کند که پس از یک حادثه تلخ تصمیم به کنار گذاشتن این حرفه می‌گیرد تا مسیر دیگری را در زندگی خودش ادامه دهد. با این حال، او فرصت دوباره‌ای را پیدا می‌کند که حرفه اسکیت سواری را از سر بگیرد، اما پس از آشنایی با یک پسر، کت در معرض فاش شدن یک راز بسیار مهم قرار می‌گیرد که باید به هر طریقی از افشای آن جلوگیری کند؛ وگرنه ممکن است افشای آن تمام زندگی شخصی و حرفه‌ای او را نابود کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده