// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

گیم پلی بازی Death Stranding به صورت خصوصی برای کوری بارلوگ به نمایش در آمده است

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرده است که او شاهد گیم پلی خصوصی بازی موردانتظار Death Stranding بوده است.

در حالی که از معرفی بازی Death Stranding، اولین محصول هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions (کوجیما پروداکشنز) پس از جدایی از کمپانی Konami (کونامی)، سال‌ها می‌گذرد، اما بسیاری از بخش‌های این بازی از جمله تاریخ انتشار آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این وجود به صورت جسته و گریخته اطلاعات و اخبار مختلفی از این بازی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر می‌شود. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کوری بارلوگ که به واسطه کارگردانی بازی God of War بیش از پیش در بین بازیکنان شناخته شده است، خبر از مشاهده گیم‌ پلی خصوصی بازی Death Stranding خبر داد.

روز گذشته سومین سالگرد بازگشایی استودیو کوجیما پروداکشنز به عنوان یک استودیو مستقل بود. به همین مناسبت هیدئو کوجیما، موسس این استودیو و خالق سری Metal Gear، در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر، پیامی در رابطه با مستقل شدن و دشواری‌هایی که در این پروسه با آن‌ها مواجه بوده است، منتشر کرده است:

زمانی که تصمیم گرفتم مستقل شوم، ۵۲ ساله بودم. اطرافیان و خانواده توصیه کردند که خودم را بازنشسته کنم، اما دوستانم در سراسر جهان که زندگی خود را وقف کارهای خلاقانه کرده‌اند، گفتند که «در دنیا افرادی وجود دارند که منتظر تجربه آثار تو هستند پس به خلق آن‌ها ادامه بده».

همانطور که انتظار می‌رود این توییت مورد توجه بازی‌سازان مختلف قرار گرفت و برخی از آن‌ها به استودیو کوجیما پروداکشنز برای موفقیتش تبریک گفته‌اند. یکی از این بازی‌ساز‌ها کوری بارلوگ است که تازه‌ترین ساخته او یعنی بازی God of War توانست در مراسم The Game Awards 2018 جوایز بهترین کارگردانی و بهترین بازی سال را به دست آورد. او در ابتدا برای هیدئو کوجیما و استودیو کوجیما پروداکشنز آرزوی موفقیت کرده است و نسبت به تجربه ساخته‌های آن‌ها ابراز علاقه کرده است. اما این توییت‌ها زمانی جالب می‌شوند که یکی از کاربران توییتر از کوری بارلوگ یک سوال مهم می‌پرسد. رودریگو زانوتا می‌پرسد که آیا کوری بارلوگ گیم پلی خصوصی بازی Death Stranding را مشاهده کرده است که وی با کلمه «بله» به او پاسخ می‌دهد.

مشاهده گیم پلی خصوصی بازی Death Stranding توسط کوری بارلوگ چندان غیر‌منتظره نیست زیرا همکاری بین بازی‌سازانی که وظیفه انتشار آثار آن‌ها بر عهده بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) عادی است. این امر در صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار مرسوم است و از بازی‌سازان مستقل تا اعضای استودیو‌های بزرگی را که ساخت بازی‌های AAA مانند بازی God of War را در کارنامه دارد، در بر می‌گیرد.

بازی Death Stranding که از هنرنمایی افرادی همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندزی واگنر، تروی بیکر، تامی ارل جنکینز، امیلی اوبراین و گیلرمو دل تورو بهره می‌برد، در تاریخ نامعلومی روی پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده