نویسنده: حمزه سروری
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سازنده Stardew Valley از آینده این بازی می‌گوید

توسعه‌دهنده‌ی Stardew Valley از پروژه‌ جدید خود و محتویات مختلف برای بازی منتشر شده‌اش می‌گوید.

اریک بارون طراح بازی Stardew Valley، درباره‌ی محتویات در حال توسعه این بازی و همچنین بازی بعدی‌اش سخنانی گفته است. این پست مدتی پس از انتشار آپدیت ۱.۳ بازی Stardew Valley برای کنسول نیننتندو سوییچ، منتشر شد؛ آن آپدیت شامل بخش چندنفره و محتوای جدیدی برای بخش تک‌نفره می‌شد. 

بارون سخنانش را با یادآوری این نکته که او به‌تنهایی در حال توسعه‌ و انتشار تمامی نسخه‌های Stardew Valley است، آغاز کرده است. او چند روز قبل‌تر در پستی جداگانه این خبر را اعلام کرده بود؛ اریک بارون به تنهایی مسئول انتشار نسخه‌های پی‌ سی، مک، لینوکس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا است. همچنین Chucklefish نسخه‌های سوییچ و موبایل را منتشر می‌کند. 

وقتی که صحبت به پروژه‌ی جدیدش رسید، بارون احتیاط را در دستور کار خود قرار داد و چیز چندانی درباره‌ی آن نگفت. او نمی‌خواهد بازی را حداقل تا زمانی که مراحل اولیه آن به طور کامل پیاده‌سازی نشده است معرفی کند و با فشار کارش را ادامه دهد؛ این دلیلی است که بارون برای سکوت درباره‌ی پروژه‌ی بعدیش آورده است. با این حال او گفته که بازی در جهانی یکسان با Stardew Valley جریان دارد. 

ترجمه‌های کره‌ای، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی برای بازی Stardew Valley در حال توسعه هستند و همچنین بارون اعلام کرده است که قصد ندارد فعلاً کارش را با این بازی به اتمام برساند و به حمایت آن ادامه خواهد داد. دراین‌باره او چنین توضیح داده است:

من همواره خودم را در حال بازگشت به Stardew Valley می‌بینم. دلیل اول آن که من همواره ایده‌های جدیدی به‌ ذهنم می‌رسد که بازی را ارتقا می‌بخشد و آن را بیشتر توسعه می‌دهند. این جهان پر از پتانسیل است و من احتمالاً کار روی آن را تا آخر عمرم ادامه می‌دهم تا مطمئن شوم این پتانسیل به‌طور کامل بهره‌برداری شده است. همچنین گروهی که بازیکنان Stardew Valley پدید آورده‌اند شگفت‌انگیز است و خوشحال می‌شوم تا شما دوستانم را همواره خوشحال نگه دارم. از تمامی افرادی که کارم را حمایت کرده‌اند و این گروه و جامعه‌ی کوچکِ کم‌نظیر را پدید آورده‌اند به‌شدت قدردان هستم.

اریک بارون هم‌اکنون در حال کار بر روی بازی جدیدش و همچنین آپدیت ۱.۴ بازی Stardew Valley است؛ این آپدیت علاوه بر محتویات جدید، مشکلات پدید آمده با آپدیت ۱.۳ را برطرف می‌کند و در حال حاضر اولویت اصلی او توسعه‌ی هر چه بهتر و کامل‌تر آن است. گفتنی است که بارون برای توسعه‌ی آپدیت ۱.۴ در حال گرد هم آوردن تیمی است تا هم به کار خود سرعت بیشتری ببخشد و هم زمان بیشتری برای توسعه‌ی پروژه‌ی بعدی‌اش فراهم آورد. 

اگر تمایل دارید می‌توانید پست کامل او را در وبلاگش مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده