نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Power Rangers: All Stars؛ ستارگان رنجر

در بازی موبایل Power Rangers: All Stars با رنجرها همراه خواهید شد و برای نابودی دشمن قیام خواهید کرد. با زومجی همراه باشید.

قهرمانان Power Rangers یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌هایی هستند که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان عاشق انیمیشن‌ها و کتاب‌های این قهرمانان هستند. در این مدت شاهد حضور رنجرها در فیلم‌ها، کتاب‌ها و بازی‌ها بودیم که دارای کیفیت قابل قبولی بودند. حال، استودیو Nexon Games بازی موبایل جدیدی با نام Power Rangers: All Stars را در سبک نقش‌آفرینی و آنلاین توسعه داده است که بازیکنان می‌توانند در نقش رنجرهای مختلف به جنگ با دشمنان بروند و با استفاده از توانایی‌های ویژه هرکدام با آنها مبارزه کنند. همراه زومجی باشید تا نگاهی به این بازی اندروید و آیفون بیاندازیم.

Power Rangers: All Stars

گیم‌پلی بازی مهیج و سرگرم‌کننده است

داستان بازی اندروید و آیفون Power Rangers: All Stars درباره رنجرهای اپراتور قرمز، زرد و آبی است که به آخرین شهر روی کره زمین با نام Cornith فرستاده می‌شوند تا اطلاعاتی از شخصیت Venjix در آزمایشگاه پروفسور Q کسب کنند تا شهر Cornith را از خطر نابودی نجات دهند. داستان بازی دارای جذابیت خاص خود مخصوصا برای طرفداران مجموعه Power Rangers است. روند این بازی آیفون و اندروید به این گونه است که بازیکن با انتخاب رنجرهای مورد نظر خود وارد مرحله می‌شود و با انتخاب هر رنجر و استفاده از توانایی‌های خاص آن با دشمنان مختلفی مبارزه می‌کند و در انتهای هر مرحله با باس آن مرحله می‌جنگد تا آن را شکست بدهد. پس از پایان مرحله بازیکن ستاره و xp دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است، رنجرها قابل جمع‌آوری هستند که با پیشروی مراحل مختلف، آنها به مرور برای بازیکن باز می‌شوند. همچنین، هر رنجر دارای توانایی خاصی است و بازیکن می‌تواند توانایی‌های آنها را با استفاده از سکه ارتقا بدهد. با ارتقای سطح هر رنجر، میزان قدرت آن بیشتر خواهد شد و بازیکن می‌تواند از قدرت بالای آنها برای مبارزه با باس‌ها بهترین بهره را ببرد.

Power Rangers: All Stars

رنجرها قابل ارتقا هستند و به مرور باز می‌شوند

بازی موبایل Power Rangers: All Stars دارای گرافیکی انیمیشنی و سه‌بعدی است که حال و هوای انیمیشن این مجموعه را برای بازیکن زنده می‌کند. موسیقی بازی حالتی حماسی و هیجانی دارد که انگیزه بازیکن را برای پیشروی مراحل دوچندان می‌کند و تنوع موسیقی خوبی را در این بازی مشاهده می‌کنیم. همچنین، صداها و موارد فنی دیگر بازی در حد قابل قبولی هستند و رضایت بازیکن را به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است، بازی Power Rangers: All Stars دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است.

Power Rangers: All Stars

بازی اندروید و آیفون Power Rangers: All Stars یک اثر جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند طرفداران مجموعه Power Rangers را راضی کند. گیم‌پلی روان، داستان جذاب، گرافیک زیبا و موسیقی حماسی بازی همگی دست به دست هم داده‌اند تا بازیکن یک اثر مهیج را تجربه کند. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌ پایین این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Power Rangers: All Stars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده