// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل My Talking Tom 2؛ ماجراجویی همراه با تام سخنگو

بازی موبایل My Talking Tom 2 دوباره شما را با تام سخنگو همراه می‌کند تا ماجراجویی‌های زندگی‌اش را همراه با آیتم‌های جدید دنبال کنید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل My Talking Tom 2 جدیدترین نسخه از سری بازی‌های محبوب تام سخنگو است که توسط استودیو Outfit7 Limited برای دوست‌داران بازی‌های تعاملی ارائه شده است. در این بازی اندروید و آیفون شما وظیفه نگهداری و پرورش دادن تام را بر عهده دارید و آیتم‌های جدید به همراه بازی‌های سرگرم‌کننده انتظار شما را می‌کشند. اگر از تجربه‌کنندگان نسخه‌های قبلی باشید، My Talking Tom 2 می‌تواند شما را وارد دنیای بزرگ‌تر و زیباتری کند.

My Talking Tom 2 تجربه کاملا باکیفیتی است که انیمیشن‌های جذاب‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین خود ارائه می‌کند. دوباره تام سخنگو را داریم که قرار است قشر کودک و بزرگ‌سال را سرگرم کند و با کلی بازی‌های جذاب کیف کنیم. این‌بار هم می‌توانید با تام صحبت کنید و او کلمات شما را تکرار خواهد کرد. ماجراجویی با تام واقعا لذت‌بخش است و بخش‌های جدیدی که در این اثر شاهد هستیم، تنوع جالبی را به بازی اضافه کرده است. انیمیشن‌ها بسیار پویاتر هستند و تام را سرحال‌تر نشان می‌دهند. دوباره مسئولیت نگهداری و بزرگ کردن تام از کوچکی تا بزرگ‌سالی وی را بر عهده دارید و چالش‌های متنوع در این راه شما را سرگرم خواهند کرد. در این نسخه یک حیوان خانگی بامزه برای تام در نظر گرفته شده است که به مانند خودش، می‌توانید کنترل این حیوان را بر عهده بگیرید و به‌نوعی تام را سرگرم کنید. تام نیازهای عادی زندگی خودش را دارد و باید غذای وی را به‌موقع برسانید و او را به حمام و دستشویی بفرستید. امکان گرفتن تام فراهم شده است و برخی از کارهای وی را بدین شکل می‌توانید انجام دهید. می‌توانید او را پرت کنید و با پرتاب کردن خرت و پرت‌های مختلف به تام، لحظه‌های فان و جذابی را ایجاد کنید.

My Talking Tom 2
My Talking Tom 2
My Talking Tom 2

همواره یکی از بهترین بخش‌های بازی My Talking Tom 2 مربوط به مینی‌گیم‌های آن بوده است. در این سری هم بازی‌های جدید انتظار شما را می‌کشند و با این بازی‌ها می‌توانید سکه‌های موردنیاز را برای خرید غذاها و دیگر آیتم‌ها به‌دست آورید. علاوه بر این بازی‌ها یک‌سری بازی‌های جذاب دیگر مثل بسکتبال و پرش روی توپ بادی هم در حیاط کوچک خانه تام فراهم شده است که جدید هستند و با توجه به اینکه آزادی عمل بیش‌تری در اختیار بازیکن قرار می‌دهند، سرگرم‌کننده‌تر هستند. می‌توانید لباس‌های زیبا را بر تن تام کنید و از عینک و کلاه استفاده کنید. حیوانات خانگی‌ای که در اختیار شما قرار دارند در پنج حالت مختلف قابل تعامل هستند و می‌توانید آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید.

انیمیشن‌های بازی جذاب‌تر شده‌اند و تام را بسیار سرحال‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهند

جوایز متعددی را می‌توانید در بخش هواپیما کسب کنید. این جوایز می‌توانند سکه یا آیتم‌های خریدنی جدید باشند. مطابق نسخه‌های قبلی، می‌توانید وضعیت تام را توسط گزینه‌های پایین بازی مشاهده کنید. تام به غذا، استراحت، استحمام و بازی نیاز دارد و همواره باید وضعیت وی را در حالت سبز نگه دارید. باید تام را تا زمان بزرگ‌شدن نگهداری کنید و سپس آیتم‌های ویژه‌تری را که بیش‌تر در بخش بازی‌ها دیده می‌شوند تجربه کنید. پرداخت‌های درون برنامه‌ای یکی از بخش‌های اصلی بازی است که می‌توانید برای زیباتر کردن تام و استفاده از آیتم‌های تزئینی بیش‌تر استفاده کنید. تام بعضا دچار آسیب می‌شود و باید با استفاده از جعبه کمک‌های اولیه او را پانسمان کنید و تا زمان خوب شدنش از وی نگهداری کنید.

My Talking Tom 2
My Talking Tom 2
My Talking Tom 2
تنوع بخش‌های مختلف بازی My Talking Tom 2 این امکان را فراهم می‌کند که هر لحظه حکم یک ماجراجویی جدید با تام را داشته باشد

با تجربه بیش‌تر بازی My Talking Tom 2 می‌توانید به سطوح بعدی صعود کنید و دنیاهای جدیدتری را باز کنید. این دنیاها آیتم‌های جذاب بیش‌تری دارند و شما را با جنبه‌های دیگری از زندگی تام آشنا می‌کنند. در این دنیاها بازی‌ها جدی‌تر می‌شوند و می‌توانید تام بزرگ‌سال را تجربه کنید. صحبت کردن با تام همیشه لذت‌بخش است و تغییراتی که در طول سطح‌های مختلف به خود می‌بیند، این لذت را بسیار متنوع‌تر می‌کند. باید رفته رفته با تام اخت شوید و نیازهایش را بشناسید. هر قدر که با وی بیش‌تر شوخی کنید و لحظات فان را ایجاد کنید، لذت بیش‌تری از بازی خواهید برد. تام ماجراها و دردسرهای زیادی را تجربه خواهد کرد و شما به عنوان همراه وی، باید از این گربه چموش مراقب کنید و سلامتش را حفظ کنید.

بازی My Talking Tom 2 با ارائه گرافیک جذاب و انیمیشن‌های زنده‌ای که دارد به‌خوبی در تزریق شادابی به بازیکنان موفق ظاهر می‌شود. بازی مینی‌گیم‌های جذابی دارد و تازه‌سازی خوبی در این زمینه صورت داده است. چه کودکان و چه بزرگسالان می‌توانند با این بازی سرگرم شوند و برای لحظاتی هم که شده لبخند بزنند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Talking Tom 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده