نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

زمان پخش سریال نهنگ آبی مشخص شد

اولین قسمت سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی با بازی بازیگرانی مانند ساعد سهیلی و لیلا حاتمی در دی ماه منتشر خواهد شد.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین قسمت از سریال شبکه نمایش خانگی «نهنگ آبی» در دی ماه منتشر خواهد شد. «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، بهرام توکلی را به عنوان نویسنده و سعید ملکان را به عنوان تهیه کننده دارد. این سریال پر بازیگر در ۳۰ قسمت ساخته خواهد شد. سریال «نهنگ آبی» با بازی بازیگرانی مانند ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، ماهور الوند، آزاده صمدی، پریوش نظریه، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در حال ساخت است.

فریدون جیرانی کارگردان سریال «نهنگ آبی» است که اولین فیلمش را با نام «صعود» در سال ۱۳۶۶ جلوی دوربین برد. او پس از این فیلم‌های مختلفی را مانند «قرمز»، «آب و آتش»، «صورتی» و «شام آخر» جلوی دوربین برد. این کارگردان همچنین فیلم سینمایی «آشفتگی» را آماده نمایش دارد. لیلا حاتمی، بازیگر سریال «نهنگ آبی» که مدتی پیش فیلم موفق «رگ خواب» را روی پرده داشت، قرار است در فیلم‌ «ما همه با هم هستیم» و فیلم جدیدی حمید نعمت‌الله بازی کند. ساعد سهیلی، بازیگر دیگر مجموعه «نهنگ آبی» در فیلم‌هایی مانند «اتاق تاریک» و «ماهورا» نقش آفرینی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده