نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

بازی Granblue Fantasy Versus از سازنده Dragon Ball Fighterz معرفی شد

استودیو Arc System Works و کمپانی Cygames از بازی مبارزه‌ای Granblue Fantasy Versus برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کردند.

در طی جشنواره Granblue Fantasy در ژاپن، یک بازی اسپین آف از این مجموعه JRPG معرفی شد. این بازی که Granblue Fantasy Versus نام دارد، اثری در سبک مبارزه‌ای است که با همکاری سایگیمز (Cygames) و استودیوی آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده‌ی Dragon Ball FighterZ و سری بازی‌های Guilty Gear و BlazBlue، ساخته می‌شود.

بنا به توضیحات وب‌سایت رسمی بازی، Granblue Fantasy Versus قرار است اثری باشد که هم طرفداران سبک فایتینگ و هم دیگر گیمرها، از جمله علاقه‌مندان به نقش آفرینی ژاپنی، بتوانند از آن لذت ببرند. تا اینجای کار پنج شخصیت برای این اثر تأیید شده‌اند که عبارت‌اند از: Gran ،Katalina ،Charlotta ،Lancelot و Ferry.

آن‌طور که از تریلر معرفی Granblue Fantasy Versus برمی‌آید، گرافیک این بازی همان حس‌وحال انیمه‌ای جالبی را دارد که پیش‌تر در سری Xrd گیلتی گیر و همین‌طور بازی مبارزه‌ای اخیر دراگون بال با آن روبه‌رو شده‌ایم. گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز جلوه می‌کند و موسیقی قرار گرفته روی ویدیو هم نوید یک بازی گوش‌نواز با آهنگ‌های پرانرژی را می‌دهد و در کل از همین الان به نظر می‌رسد که سایگیمز، به‌عنوان ناشر و توسعه‌دهنده‌ی سری Granblue Fantasy، کار را به دست خوب کسانی سپرده است.

بازی Granblue Fantasy Versus قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 منتشر شود. در پایان می‌توانید تصاویری از این بازی را مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده