نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

کیانو ریوز حضور در انیمیشن Toy Story 4 را تایید کرد

کیانو ریوز در مصاحبه جدیدش تایید کرد که در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارد، اما از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

اوایل این ماه بود که تیم آلن، صداپیشه نقش باز لایتیر، در یک مصاحبه از حضور  کیانو ریوز، بازیگر سه گانه فیلم John Wick (جان ویک)، در انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ریوز حضورش را در قسمت چهارم انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) رسما تایید و اعلام کرده است. در حاشیه تور تبلیغاتی فیلم Replicas که جدیدترین فیلم کیانو ریوز است، او در یک مصاحبه و در جواب یک سوال تایید کرد که او در این انیمیشن سینمایی صداپیشگی یک شخصیت را بر عهده دارد. ریوز گفت:

آن‌ها یک تماس غیر منتظره با من گرفتند و با افرادی دوست داشتنی که در پیکسار حضور دارند و سازندگان این انیمیشن ملاقات کردم و در مورد داستان این قسمت صحبت کردیم. آن‌ها شخصیتی را به من معرفی کردند و سپس با آن‌ها صحبت کردم و در ادامه به من اجازه دادند تا روی این نقش کمی کار کنم.

Toy Story 4

ریوز همچنین تایید کرد که کار ضبط صدا برای این نقش در انیمیشن Toy Story 4 به پایان رسیده است، اما از دادن اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت خودداری کرد. با این حال، قابل انتظار است که او صداپیشگی شخصیتی جدیدی را در این انیمیشن بر عهده داشته باشد که پیش از این شاهد معرفی سه شخصیت جدید داکی با صداپیشگی کیگان-مایکل کی، بانی با صداپیشگی جردن پیل و فرکی با صداپیشگی تونی هیل، نیز در اولین تریلرهای دنباله‌ انیمیشن Toy Story بودیم. ماه گذشته بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار در یک فاصله بسیار کوتاه اولین و دومین تریلر انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کردند.

تام هنکس، تیم آلن، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی و کیانو ریوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date (اولین قرار رایلی؟)، بوده است.

انیمیشن Toy Story 4 قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده