نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تاریخ اکران فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم Scary Stories to Tell in the Dark به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) تایید و اعلام شده است. کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که این فیلم ترسناک در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد و گیرمو دل تورو که پیش از این برای ساخت فیلم The Shape of Water (شکل آب) جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. همچنین دل تورو وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. علاوه بر این، کمپانی لاینزگیت تصویری از پشت صحنه ساخت فیلم Scary Stories to Tell in the Dark را نیز منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور گیرمو دل تورو، آندره اوردال و زوئی کولتی، هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Scary Stories to Tell in the Dark

فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark براساس یک مجموعه کتاب در دست ساخت است که در طول دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بودند. این فیلم قرار است داستان گروهی از نوجوانان را دنبال کند که باید رازهای مرگ‌های ناگهانی و دلخراشی را که در طول شهر کوچیک آن‌ها رخ می‌دهد حل کنند. اوردال که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم The Autopsy of Jane Doe و فیلم Trollhunter را در کارنامه داشته، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و دنیل و کوین هیگمن نیز به دل تورو در نوشتن فیلمنامه فیلم Scary Stories to Tell in the Dark کمک کرده‌اند.

زوئی کولتی، مایکل گارزا، گبریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس، گیل بیلاز، لورین توسان، خاویر بوتت، آستین زجور و ناتالی گنجورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کمپانی Entertainment One وظیفه انتشار این فیلم در کشورهایی چون کانادا، آلمان، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، اسپانیا، بنلوکس، اتریش و سوئیس را بر عهده دارد و کمپانی لاینزگیت و CBS فیلمز نیز این فیلم را در کشور آمریکا نمایش خواهند داد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده