نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بنیسیو دل تورو صداپیشگی شخصیت منفی فیلم Dora the Explorer را بر عهده گرفت

کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که بنیسیو دل تورو صداپیشگی شخصیت شرر و منفی فیلم Dora the Explorer را بر عهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Dora the Explorer (دورا، دختر جهانگرد) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، بنیسیو دل تورو پس از توافق و امضای قرارداد همکاری با کمپانی پارامونت پیکچرز صداپیشگی شخصیت شرور و منفی سوایپر که یک روباه است، را در فیلم The Dora (دورا) بر عهده گرفته است. این فیلم لایو اکشن براساس یک سریال انیمیشنی شبکه نیکلودئون در دست ساخت است. این سریال تلویزیونی داستان دختری نوجوان به‌نام دورا را روایت می‌کند که به شهری که در آن پسر عموی او به نام دیگو زندگی می‌کند نقل مکان کرده است و از این شهر ماجراجویی‌های دورا آغاز می‌شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم Dora the Explorer حدود دو هفته پیش در استرالیا به پایان رسیده است و صداپیشگان این فیلم لایو اکشن کار خود را پس از آن آغاز خواهند کرد که چیز غیر معمول و غیر طبیعی در دنیای سینمای امروز نیست. دل تورو در این فیلم قرار است بار دیگر با ایزابلا مونر هم بازی شود که این دو پیش از این در فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند. علاوه بر مونر و دل تورو، اوگینو دربز، مایکل پنیا، جفری والبرگ، آدریانا بارازا، تمورا موریسون، اوا لونگوریا و کیوریانکا کیلچر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Dora the Explorer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Dora the Explorer قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. جیمز بابین، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم‌ The Muppets (ماپت‌ها)، فیلم Muppets Most Wanted (ماپت‌ها: تحت تعقیب) و فیلم Alice Through the Looking Glass (آلیس آنسوی آینه)، کارگردانی فیلم Dora the Explorer را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده نیکلاس استولر، نویسنده فیلم‌ The Muppets و کارگردان فیلم Neighbors (همسایه‌ها) بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده