نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

سازنده سریال Fargo کارگردانی فیلم To Be Read Backwards را بر عهده گرفت

نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo در همکاری دوباره با فاکس سرچلایت کارگردانی فیلم To Be Read Backwards را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نوآ هاولی کارگردانی فیلم دیگری را بر عهده گرفته است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرد، او کارگردانی فیلم To Be Read Backwards را بر عهده گرفته است. این فیلم علمی تخیلی و فانتزی با همکاری فاکس سرچلایت که زیر مجموعه شرکت فاکس قرن بیستم برای حمایت از فیلم‌های مستقل است و کمپانی فیلمسازی 26Keys Productions که به هاولی تعلق دارد، براساس یک داستان کوتاه به همین نام اثر متیو بیکر، در دست ساخت است. فیلم To Be Read Backwards داستان مردی را روایت می‌کند که زندگی خود را از زمان مرگش آغاز خواهد کرد و در ادامه او شروع به آموختن در مورد خود و زندگی معکوس در این جهان می‌پردازد و در نهایت رمز و راز بشریت را کشف خواهد کرد. 

هاولی بیشتر برای ساخت سریال Fargo (فارگو) و سریال Legion (لژیون) برای شبکه FX شناخته می‌شود. او مدتی پیش وظیفه ساخت سریال Piety (پایتی) برای این شبکه را نیز بر عهده گرفته استدر حال حاضر سریال Fargo برای فصل چهارم نیز تمدید شده که هاولی اکنون در حال نوشتن فیلمنامه فصل چهارم این سریال است و کریس راک یکی از نقش‌های اصلی این فصل را بازی خواهد کرد. فصل چهارم سریال Fargo احتمالا اواخر سال ۲۰۱۹ از شبکه FX منتشر خواهد شد. علاوه بر این سریال، تاکنون دو فصل از سریال Legion که سریال فرعی مجموعه X-Men (ایکس-من) تولید و از شبکه FX منتشر شده و این سریال در بهار امسال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

علاوه بر فیلم To Be Read Backwards، هاولی کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) را نیز بر عهده داشته است؛ این فیلم در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. ناتالی پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم و الن برستین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pale Blue Dot حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده