// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown بخش بتل رویال خواهد داشت

به بازی Ace Combat 7: Skies Unknown دو حالت جدید بتل رویال و Team Deathmatch اضافه خواهد شد.

شبیه‌سازهای جنگ همیشه یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها نزد گیمرها محسوب می‌شود. یکی از این شبیه‌سازهای جذاب، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown است. این بازی یک شبیه‌ساز سرگرم‌کننده برای نبردهای هوایی است که برای طرافداران این سبک از بازی عرضه خواهد شد.

کمپانی Bandai Namco، سازنده‌ی مجموعه‌ی Ace Combat، امروز اطلاعاتی در مورد دو حالت جدید برای بخش چندنفره‌ی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر کرد. دو حالت جدید بتل رویال و Team Deathmatch در این بازی وجود خواهند داشت. حالت بتل رویال این بازی منطقی ساده دارد. در هر مسابقه، هشت بازیکن در مقابل هم قرار می‌گیرند و به مبارزه می‌پردازند و به ازای شلیک و آسیب زدن به جنگنده‌ی حریف، امتیاز دریافت می‌کنند. اگر بازیکنی به امتیاز مشخص شده برسد، برنده خواهد شد؛ در غیر این صورت وقتی مدت زمان بازی به پایان می‌رسد، بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را گرفته باشد، برنده خواهد بود. در حالت Team Deathmatch هم تمام مقررات بازی مانند بخش بتل رویال است؛ با این تفاوت که بازیکنان در دو گروه چهار نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

Ace Combat 7: Skies Unknown

در جریان بازی، بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را دریافت کرده است، نشان ستاره می‌گیرد. یک بازیکن می‌تواند تا سه ستاره دریافت کند؛ بنابراین بازیکنی که عملکرد بهتری داشته است به راحتی قابل تشخیص است و اگر شما بتوانید او را شکست دهید، امتیاز بیش‌تری دریافت می‌کنید. در حالت Team Deathmatch هم می‌توانید استراتژی‌های متعددی را با سیستم ستاره دادن پیاده کنید؛ به عنوان مثال از یکی از هم‌تیمی‌هایتان که عملکرد بهتری داشته است به عنوان طعمه استفاده کنید و سپس حریف خود را در آسمان قیچی کنید.

Ace Combat 7: Skies Unknown

این پایان کار نیست؛ چرا که مانند بخش تک‌نفره‌ی بازی، خطرات محیطی مانند رعد و برق، دست‌اندازهای هوایی و بادهای شدید در بخش چندنفره وجود دارد و شما را به چالش می‌کشد.

در بخش تک‌نفره و چندنفره می‌توانید هواپیمای جنگی خود را شخصی‌سازی کنید و آن را ارتقا دهید تا قدرت بیش‌تری به‌دست آورید اما بعضی از آیتم‌های ارتقا تنها مخصوص حالت چندنفره است. وقتی که حالت تک‌نفره‌ی بازی را به اتمام برسانید، طرح‌ها و آرم‌هایی برای شخصی‌سازی بیش‌تر جنگنده‌ی شما، در دسترس قرار می‌گیرد ولی در حالت چندنفره تمام این موارد از همان ابتدای بازی در دسترس شما خواهد بود.

Ace Combat 7: Skies Unknown

بازی اِیس کامبت 7: آسمان ناشناخته، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ ۲۸ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) عرضه می‌شود. نسخه‌ی کامپیوتر شخصی آن هم در تاریخ ۱۲ بهمن (۱‍ فوریه ۲۰۱۹) منتشر خواهد شد.

در انتها شما را به دیدن تصاویری زیبا از حالت چندنفره‌ی بازی دعوت می‌کنیم.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده