نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

تریلر جدید فصل دوم سریال Star Trek: Discovery از ماجراجویی جدید این فصل رونمایی می‌کند

تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery منتشر شده است که در آن با ماجراجویی جدید دیسکاوری و تهدید جدید کهکشان بیشتر آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) منتشر شده است. شبکه CBS تریلر جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek (پیشتازان فضا) را منتشر کرده که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فصل هستیم که به نظر می‌رسد اعضای سفینه دیسکاوری باید با تهدیدی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از گذشته مواجه شوند. همچنین در طول این تریلر شاهد معرفی کامل شخصیت آقای اسپاک با بازی اتان پک، هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به نسخه‌های دیگر این شخصیت دارد. پیش از این، در ماه مهر امسال بود که تریلر دیگری از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، شبکه CBS پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی فصل دوم سریال جدید پیشتازان فضا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Star Trek: Discovery Season 2  Poster

سریال Star Trek: Discovery داستان ناوگان استارفلیت را روایت می‌کند که ماموریت دارند تا دنیاها و زندگی‌های جدید را کشف و بررسی کنند. یکی از افسرهای استارفلیت باید یاد بگیرد پیش از آن که یک بیگانه فضایی را کاملا درک کند، باید خود را کامل درک کند و بشناسد. در فصل دوم این سریال سفینه دیسکاوری در ماجراجویی جدیدش با یک تهدید بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از گذشته مواجه خواهد شد. الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، وظیفه ساخت فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده داردسنیکا مارتین-گرین، انسون مونت، اتان پک، جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، ربکا رومین، مری وایزمن و جیسون آیزکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فصل دوم سریال Star Trek: Discovery در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۷ دی امسال) از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. فصل دوم سریال Star Trek در ۱۳ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده