نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

آپدیت تازه Red Dead Online فروشگاه بازی را در دسترس قرار می‌دهد

کمپانی راک‌استار گیمز اعلام کرد که فروشگاه بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی راک‌استار گیمز به‌روزرسانی نسخه ۱.۰۵ را برای بتای Red Dead Online منتشر کرده است که فروشگاه درون بازی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و باعث رفع برخی از مشکلات و بهبود کلی ثبات بازی و ذخیره داده‌ها می‌شود.

کمپانی راک‌استار گیمز به منظور قدردانی از بازیکنان، تعداد ۱۵ شمش طلا به آن‌ها هدیه می‌دهد، اما این هدیه تنها به کسانی که از زمان شروع کار بتای Red Dead Online تا تاریخ ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر) وارد بازی شده‌اند، تعلق می‌گیرد و اگر نتوانید در زمان تعیین شده وارد بازی شوید، این شمش‌های طلای پرزرق‌وبرق را از دست خواهید داد. کمپانی راک‌استار گیمز در هفته گذشته تعداد ۱۵ شمش طلای دیگر به بازیکنان هدیه داد، بنابراین ۱۵ شمش طلای اضافی بدین معنا است که بازیکنان می‌توانند تجهیزات بهتری را برای خود خریداری کنند.  

اهدای جوایز از امروز آغاز می‌شود و شمش‌های طلا تا تاریخ ۳ دی (۲۴ دسامبر) تحویل داده خواهند شد. اگر بازیکنان این شمش‌ها را دریافت کنند، هنگام شروع بتای Red Dead Online با صفحه هشداری روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را از دریافت شمش‌ها آگاه می‌کند. همچنین پیش خریدکنندگان بازی Red Dead Redemption 2 و دارندگان نسخه‌های Special Edition و Ultimate Edition پول اضافی درون بازی (RDO$) دریافت خواهند کرد که مقدار آن بسته به نسخه خریداری شده متغیر است.

  • دارندگان نسخه Special Edition بازی Red Dead Redemption 2: میزان RDO$100
  • دارندگان نسخه Ultimate Edition بازی Red Dead Redemption 2: میزان RDO$1,000
  • پیش خریدکنندگان (علاوه بر هدایای نسخه‌های ویژه بازی): میزان RDO$100

این هدایای نقدی از تاریخ ۳۰ آذر (۲۱ دسامبر) ارسال خواهند شد و در مراجعه بعدی بازیکنان به بتای Red Dead Online به حساب‌شان منظور می‌شود. همچنین کمپانی راک‌استار در یادداشت‌های به‌روزرسانی تازه بازی اعلام کرد که فروشگاه Red Dead Online در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. افزون بر این، راک‌استار گیمز به‌روزرسانی‌های بیشتری را در ابتدای سال ۲۰۱۹ برای بازی منتشر خواهد کرد که ایرادات بازی را مرتفع می‌سازد و محتوای جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

ما با در نظر گرفتن پیشنهادات و راهنمایی‌های جامعه طرفداران، روی به‌روزرسانی‌هایی برای بازی کار می‌کنیم که در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. برخی از این به‌روزرسانی‌ها محتوای تازه‌ای را به همراه می‌آورند و برخی دیگر باعث برقراری تعادل در گیم‌پلی بازی خواهند شد. ما همچنین در حال کار روی بسیاری از ویژگی‌ها، حالت‌ها و به‌روزرسانی‌هایی تازه‌ای برای بازی Red Dead Online هستیم که بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری از آن‌ها را در سال جدید با شما به اشتراک بگذاریم.

Red Dead Redemption 2 / رد دد ردمپشن ۲

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های جذاب و درگیر‌کننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب شکار و شخصی‌سازی و البته گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز در بررسی زومجی نمره ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

 شما می‌توانید نظرات خود را درباره به‌روزرسانی تازه بازی Red Dead Redemption 2 با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده