نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹

حضور جنیفر گارنر در سریال جدید اپل به تهیه کنندگی جی جی آبرامز

جیفر گارنر قرار است در سریال جدید شبکه اپل که جی جی آبرامز به‌عنوان تهیه کننده در آن حضور دارد، به ایفای نقش بپردازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جنیفر گارنر قرار است بار دیگر با جی جی آبرامز در یک سریال درام جدید همکاری کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، گارنر که پیش از این با آبرامز در سریال Alias (آلیاس) همکاری کرده بود، قرار است در سریال My Glory Was I Had Such Friends به ایفای نقش بپردازد که این سریال قرار است یک سریال کوتاه برای شبکه اپل باشد. اپل دستور ساخت این سریال را رسما صادر کرده و آبرامز نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. در حال حاضر گارنر در سریال Camping، محصول شبکه HBO به ایفای نقش می‌پردازد و او طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال Alias شناخته شده که برای بازی در این سریال یک جایزه گلدن گلوب نیز دریافت کرده است.

JJ Abrams

همچنین گارنر در فیلم‌هایی چون فیلم Juno (جونو)، فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس)، فیلم Elektra (الکترا)، فیلم Daredevil (دردویل) و فیلم Peppermint، نیز به ایفای نقش پرداخته است. سریال My Glory Was I Had Such Friends اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ایمی سیلورستاین است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و که در واقع سیلورستاین برای نوشتن این رمان از زندگی خود الهام گرفته است. این کتاب در مورد قدرت دوستی و دوست داشتن و انعطاف پذیر بودن روح انسان است که در این کتاب شاهد روایت داستان یک گروه فوق العاده از زنان هستیم که از سیلورستاین که منتظر پیوند قلب جدید خود برای ادامه زندگی است، حمایت می‌کنند.

علاوه بر بازی، گارنر به‌عنوان تهیه کننده در کنار آبرامز در سریال My Glory Was I Had Such Friends نیز حضور خواهد داشت و کمپانی بد ربات نیز وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال نیز بر عهده کارن کرونر خواهد بود. سریال My Glory Was I Had Such Friends پس از سریال Little Voice با بازی سارا برلیس، دومین سریالی است که توسط کمپانی آبرامز برای سرویس استریم اپل در دست ساخت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده