// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

ساخت فیلمی براساس گروه Sinister Six هنوز در دستور کار سونی است

با وجود لغو دنیای سینمایی شخصیت مرد عنکبوتی شگفت انگیز از سوی سونی پیکچرز، به نظر می‌رسد این کمپانی هنوز برای ساخت فیلمی براساس گروه شرور Sinister Six برنامه‌هایی دارد.

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictuers) در گذشته قصد داشت ساخت فیلمی براساس گروه شرور Sinister Six (شِش فاسد) به کارگردانی درو گادرد را در دستور کار خود قرار دهد. این فیلم که برای انتشار در سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده بود با به بن‌بست رسیدن برنامه‌ریزی‌ها و انتظارات سونی پیکچرز، تولید و توسعه آن نیز متوقف شد. لازم به ذکر است که موضوع توسعه یک فیلم سینمایی بر‌اساس گروه شش خبیث بحث تازه‌ای نیست؛ چندی پیش بود که نویسنده سریال لغو شده Daredevil (دردویل) طی گفت‌وگویی به اذعان این مطلب پرداخت که ساخت فیلمی با اقتباس از گروه Sinister Six پس از توقف دنیای سینمایی مردعنکبوتی شگفت انگیز دیگر دور از ذهن و غیر ممکن نیست. او در این باره گفت:

توسعه فیلم Sinester Six بسیار جالب بود. من متاسفانه این کار را انجام ندادم؛ چرا که فکر نمی‌کردم فرصت این را داشته باشم تا کاری هیجان‌انگیز و متفاوت را انجام دهم. روحیه و ذهنیت پانک راکی که من را در ساخت فیلم Cabin راهنمایی می‌کرد متعقبا می‌توان درون هسته نیز یافت. کسی چه می‌داند؛ شاید روزی این اتفاق بیفتد. این مسئله می‌تواند خیلی جالب باشد. من با نوسانات زیادی در استودیو‌های فیلمسازی زیادی مانند MGM، فاکس و سونی مواجه شده‌ام اما با گذشت زمان در نقطه‌ای حس خواهی کرد که این‌ها فقط نوسانات کاری و تجاری است؛ در نتیجه سعی خواهی کرد خودت را مانند یک قایق در این امواج و نوسان‌ها شناور نگه داری.

sinister six

در حالی که ما بر این فرض بودیم که این پروژه برای همیشه متوقف شده است امی پاسکال در کنار تایید این مسئله که برنامه ساخت فیلم گروه شش خبیث هنوز در دستور کار کمپانی سونی است، به بیان و افشا اطلاعاتی جالب پرداخت. او در این باره می‌گوید:

من فقط منتظر هستم که گادرد بیاید و آن [فیلم شش خبیث] را کارگردانی کند. من حاضرم با گادرد در هر کاری و هر شرایطی همکاری کنم؛ در حال حاضر نیز فقط منتظر هستم تا به من بگوید که برای انجام این کار به چه چیزی نیاز دارد.

در حال حاضر به طور کامل از این موضوع آگاهی داریم که کمپانی سونی پیکچرز در حال توسعه آثار سینمایی بسیاری از کارکتر‌های دخیل در دنیای مرد عنکبوتی است؛ آثاری چون Silk (سیلک)، Kraven the Hunter (کراون شکارچی)، Jackpot (جکپات) و Morbius the Living Vampire (موربیوس خون آشام)؛ اما سوالی که ممکن است برای خیلی از طرفدران و دوستداران دنیای ابرقهرمانی شخصیت مر دعنکبوتی پیش بیاید این است که ساخت این تعداد از آثار قهرمانی، آن هم بدون حضور خود کارکتر مرد عنکبوتی آیا کار درستی است یا خیر؟ 

گروه شش فاسد گروهی ابرشرور متشکل از دشمنان مرد عنکبوتی در کتاب‌های کمیک انتشارات مارول کامیکس است. این تیم اولین بار در کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره اول در سال ۱۹۶۴ توسط استن لی حضور پیدا کردند. 

شما کاربران زومجی در این رابطه چه نظری دارید؟ دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده