نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

کریستال داینامیکس اطلاعات بیشتری از بازی Avengers به اشتراک گذاشت

بر اساس اعلام شاون اسکایگ، مدیر کریستال داینامیکس، بازی Avengers اثر بسیار جاه‌طلبانه‌ای است که مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد.

بسیاری از طرفداران پیش از برگزاری مراسم Game Awards سال ۲۰۱۸ امیدوار بودند که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو کریستال داینامیکس در طول این مراسم اطلاعات بیشتری را از پروژه به شدت مورد انتظار Avengers به اشتراک بگذارند، اما این اتفاق نیفتاد. البته این به معنای سکوت کامل توسعه‌دهندگان نیست؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شاون اسکایگ، مدیر نوآوری بازی از طریق توییتر اطلاعات تازه اما کوتاهی را از وضعیت «پروژه انتقام‌جویان» منتشر کرده است. اسکایگ در این‌باره اظهار داشت که این «بازی بسیار جاه‌طلبانه» هنوز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در «زمان مناسب» جزئیات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. او در این خصوص گفت:

از همه شما به خاطر علاقه‌ای که به بازی Avengers دارید، سپاسگذارم. ما به سختی مشغول کار روی این بازی بسیار جاه‌طلبانه هستیم و بی‌صبرانه منتظریم تا در زمان مناسب اطلاعات بیشتری از آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

Avengers / انتقام‌جویان

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Avengers در دست نیست و تنها می‌دانیم که این اولین اثری خواهد بود که به لطف قرارداد همکاری چندساله بین دو کمپانی اسکوئر انیکس و مارول ساخته می‌شود و محوریت آن انتقام‌جویان خواهند بود. گذشته از این، هیچ ایده‌ای نداریم که این بازی قصد ارائه چه چیزی را به بازیکنان دارد.

بازی Avengers در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و نمی‌دانیم این بازی برای کدام یک از پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. هیچ سخنی از زمان انتشار بازی نیز به میان نیامده است و امیدواریم که به زودی اطلاعات بیشتری از آن به گوش‌مان برسد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده