نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

فرهاد اصلانی جلوی دوربین متری شیش و نیم رفت

فرهاد اصلانی به عنوان جدیدترین بازیگر فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی جلوی دوربین این فیلم حاضر شد.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» تازه‌ترین ساخته‌ی سعید روستایی است. بنابر اخبار سینمای ایران، فرهاد اصلانی جدیدترین بازیگر این فیلم سینمایی است. اصلانی به تازگی جلوی دوربین سعید روستایی برای بازی در «متری شیش و نیم» حاضر شده است. این فیلم اکنون در مراحل پایانی فیلمبرداری است و تیم فنی همزمان با فیلمبرداری مشغول انجام مراحل فنی فیلم هستند تا فیلم به جشنواره فجر برسد. نکته قابل توجه درباره حضور فرهاد اصلانی در «متری شیش و نیم» این است که قرار بود این بازیگر در فیلم «ابد و یک روز» به جای پیمان معادی نقش مقابل نوید محمدزاده را بازی کند.

فرهاد اصلانی متری شیش و نیم

فرهاد اصلانی در «متری شیش و نیم»

در فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» بازیگرانی مانند پیمان معادی، پری ناز ایزدیار و نوید محمدزاده، هومن کیایی، مرجان قمری، مازیار سیدی، مهدی حسینی‌نیا و علی باقری حضور دارند. سعید روستایی، کارگردان «متری شیش و نیم» پیش از این فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را ساخته است و «متری شیش و نیم» دومین فیلم این کارگردان است. پیمان معادی، بازیگر فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» پیش از این در «ابد و یک روز» با سعید روستایی همکاری کرده است. این بازیگر همچنین سابقه بازی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» را دارد. پیمان معادی هم‌اکنون فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» را به عنوان بازیگر و کارگردان روی پرده دارد. معادی همچنین قرار است در فیلم سینمایی Six Underground به کارگردانی مایکل بی، با ملانی لوران و رایان رینولدز همبازی شود.

متری شیش و نیم

نمایی از فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»

نوید محمدزاده نیز دیگر بازیگری است که پیش از این در «ابد و یک روز» با سعید روستایی همکاری کرده است. محمدزاده تاکنون در فیلم‌هایی مانند «لانتوری»، «عصبانی نیستم»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «عصبانی نیستم!» بازی کرده است. پریناز ایزدیار، دیگر بازیگر فیلم «متری شیش و نیم» است که پیش از این در «ابد و یک روز» بازی کرده است. این بازیگر پیش از این در فیلم‌هایی مانند «خوک» بازی کرده است و به زودی با فیلم سینمایی «هت تریک» به سینماها خواهد آمد. فرهاد اصلانی، جدیدترین بازیگر «متری شیش و نیم» سابقه بازی در فیلم «یه حبه قند» را دارد و اکنون نیز به همراه نوید محمدزاده «مغزهای کوچک زنگ زده» را روی پرده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده