نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Back to Ubersreik بازی Warhammer Vermintide 2

بسته‌ی الحاقی Back to Ubersreik بازی Warhammer Vermintide 2، نقشه‌های کلاسیک قسمت‌های قبلی این سری را به بازی اضافه می‌کند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Fatshark Games که آن را با ساخت بازی Warhammer Vermintide 2 می‌شناسیم، با انتشار یک تریلر عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Back to Ubersreik را برای بازی Warhammer Vermintide 2 تایید کرد. این بسته‌ی الحافی را هم‌اکنون می‌توانید روی پی سی تجربه کنید و نسخه‌ی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آن در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) در دسترس دارندگان این دو کنسول قرار خواهد گرفت.

بسته‌ی الحاقی Back to Ubersreik، سه نقشه‌ی کلاسیک از بازی ‌Warhammer: End Times – Vermintide را به‌بازی Warhammer Vermintide 2 می‌آورد. سه نقشه‌ی مذکور، Garden of Morr، Engines of War و The Horn of Magnus نام دارند که چالش‌ها، کوئست‌ها، اسلحه‌ها و در کل مواردی جدید را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. این بسته‌ی الحاقی را با ۹.۹۹ دلار می‌توانید از فروشگاه استیم خریداری کنید. بازی Warhammer Vermintide 2 را همین الان می‌توانید روی پی سی و ایکس باکس وان تجربه کنید. نسخه‌ی پلی استیشن 4 این بازی هم‌زمان با بسته‌ی الحاقی  Back to Ubersreik منتشر خواهد شد. در ادامه، شما را به تماشای این تریلر از بازی دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده