نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

آیتم‌های جدید Call of Duty: Black Ops 4 حال و هوای زمستان را به بازی می‌آورند

گلوله‌های برفی و موارد این‌چنینی قرار است حال و هوای بازی Call of Duty: Black Ops 4 را برای مدتی زمستانی بکنند.

چند هفته‌ای می‌شود که استودیو تری آرک بازی Call of Duty: Black Ops 4 را منتشر کرده است. این بازی که برای اولین بار در تاریخ سری Call of Duty، محتوای آفلاین و داستانی به کاربرش ارائه نمی‌کند و کاملا آنلاین است، موفقیتش در هاله‌ای از ابهام بود که خب پس از عرضه، واکنش مثبت بازیکنان و منتقدان را در پی داشت و بازهم به ما ثابت کرد که این مجموعه همچنان در سبک شوتر اول شخص، حرف‌هایی برای گفتن دارد.

از آن‌جایی که بازی تماما آنلاین است، پشتیبانی استودیو سازنده‌‌‌اش به امری کاملا اساسی تبدیل می‌شود و سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 هم انصافا تا به‌اینجای کار، اثرشان را به‌خوبی پشتیبانی کرده‌اند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو تری‌آرک با فرا رسیدن فصل زمستان یک سری آیتم جدید با حال و هوای این فصل را به بازی اضافه کرده است. برای دسترسی به این آیتم‌ها باید در سیستم Tierهای بازی پیشرفت کنید و با رسیدن به تایر ۲۹، این آیتم‌ها را دریافت نخواهید کرد. ژست‌ها، استیکرها و Facepaintهای مختلف بخشی از این آیتم‌های جدید زمستانی را تشکیل می‌دهند. گلوله‌های برفی از آیتم‌های جالبی است که به حالت Blackout بازی اضافه شده است. هنوز مشخص نیست که هر گلوله‌ی برفی چقدر قرار است به دشمنان‌تان آسیب وارد کند اما باید بدانید که هر یک گلوله برفی، یک زامبی را از پا درخواهد آورد!

Call of Duty: Black Ops 4

گلوله‌های برفی در حالت Blackout

در کنار این موارد، سازندگان بازی یک بسته‌ی الحاقی Triple-Play را به بازار سیاه (Black Market) بازی اضافه کرده‌اند که آیتم‌هایی مثل Saug-9mm و یک آیتم Melee توپی شکل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده در زومجی می‌خوانیم:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده