// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Flippy Skate؛ اسکیت‌سواری آسان و لذت‌بخش

بازی موبایل Flippy Skate به عنوان یک اثر رکوردزنی این توانایی را دارد که برای مدتی هر چند کوتاه، تجربه لذت‌بخشی را به شما ارائه دهد.

استودیو Ketchapp این روزها دیگر یکی از سرشناس‌ترین سازنده‌های بازی‌های موبایل است که اکثر ما حداقل یک نمونه از کارهایش را تجربه کرده‌ایم. شاید اصلی‌ترین ویژگی و ردپای کچاپ در بازی‌هایش استفاده از یک گیم‌پلی کاملا ساده اما اعتیادآور است که بازیکن را بدون هیچ مقدمه و پیچیدگی خاصی وارد دنیای لذت‌بخش خود می‌کند. طراحی یک گیم‌پلی روان با حداقل المان‌های کنترلی از سوی بازیکن، همان مهارت به‌خصوصی است که در تک تک آثار این استودیو مشاهده می‌شود و البته در کنار این، یک امضای خاص هم در تمام آثار کچاپ وجود دارد و آن هم طراحی گرافیکی و هنری زیبا همراه با رنگ‌بندی‌های جذاب است که همیشه تجربه چشم‌نوازی را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Flippy Skate نیز به عنوان یکی از جدیدترین ساخته‌های Ketchapp تمام ویژگی‌های مرسوم این استودیو را به ارث برده است و باز هم تجربه‌ای خوب از یک اثر رکوردزنی را به بازیکنانش هدیه می‌دهد.

Flippy Skate
Flippy Skate
Flippy Skate
بازی Flippy Skate گیم‌پلی ساده و در عین‌حال جذابی را ارائه می‌دهد که فرمولی آشنا در آثار استودیو Ketchapp است

در بازی موبایل Flippy Skate شما یک کار بیشتر انجام نمی‌دهید و آن هم اجرای حرکات نمایشی و چرخ زدن در آسمان است. اما به لطف طراحی دقیق همین مورد، شما به طور همزمان چیزهای بیشتری را هم کنترل می‌کنید. کاری که بازی از شما می‌خواهد این است که در مسیر بی‌نهایت آن به اسکیت‌سواری ادامه دهید و پس از هر پرش طوری فرود بیایید که اول چرخ‌های اسکیت به زمین برخورد کند. اجرای چنین ماموریتی در این بازی اصلا کار سختی نیست و شما خیلی راحت می‌توانید ساعت‌ها مسیر خود را به همین ترتیب ادامه دهید، اما نکته اینجا است که بدون انجام حرکات نمایشی، امتیازی هم دریافت نخواهید کرد و به همین دلیل هم بیشتر از آنکه طی کردن مسیری طولانی در بازی ارزشمند باشد، چرخ‌زدن در پرش‌ها اهمیت به مراتب بیشتری دارد. هر چقدر که شما بتوانید در فاصله آغاز پرش تا رسیدن به زمین حرکات نمایشی بیشتری اجرا کنید، طبیعی است که امتیاز بالاتری هم خواهید گرفت اما بخشی از امتیاز نیز بستگی به نوع فرود شما روی زمین دارد که هر چقدر عمودی‌تر باشد، ضریب امتیازات شما را بالا می‌برد و از طرفی هم سرعت اسکیت را بیشتر می‌کند که به معنی پرش‌های بلندتر و زمان بیشتر برای اجرای حرکات نمایشی است.

در این بین، الماس‌هایی هم در مسیر وجود دارند که جمع کردن آن‌ها به شما اجازه می‌دهد تا اسکیت‌های جدید با ظاهری متفاوت را برای خودتان دست و پا کنید. محیط بازی و طراحی هنری آن هم همانند دیگر آثار Ketchapp چشم‌نواز و زیبا کار شده است، اما مشکل اینجا است که با پیشروی در بازی شاهد تنوعی در این محیط نیستیم. معمولا در بازی‌های رکوردزنی که در آن بازیکن مسیر بی‌انتهایی را طی می‌کند، شاهد تغییر و تحولاتی در مسیر هستیم که هم تنوعی در جلوه بصری بازی ایجاد می‌کند و هم اینکه می‌تواند از خسته‌کننده شدن تجربه بازی می‌کاهد، اما چنین چیزی در بازی آیفون و اندروید Flippy Skate به چشم نمی‌خورد. در کنار این، صداگذاری‌های بازی هم می‌توانست به مراتب بهتر باشد یا اینکه در لا به لای تجربه بازی از موسیقی‌هایی هم استفاده شود که نبودش تاحدودی قابل لمس است.

Flippy Skate
Flippy Skate
Flippy Skate

با وجود همه این‌ها، تجربه بازی موبایل Flippy Skate برای کسانی که طرفدار پروپاقرص آثار Ketchapp هستند، قطعا می‌تواند تجربه جذاب و راضی‌کننده‌ای باشد، اما خب حداقل وقتی آن را با دیگر آثار استودیو سازنده‌اش مقایسه می‌کنیم، می‌توان گفت که فلیپی اسکیت جایی در رتبه‌های بالای این فهرست نخواهد داشت. برای دانلود بازی Flippy Skate می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود بازی Flippy Skate


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده