نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

پوسترهایی از فیلم Sonic the Hedgehog فاش شد

به‌تازگی دو پوستر به‌همراه اطلاعاتی از فهرست صداپیشگان احتمالی نقش سونیک و بازیگران شخصیت تام در فیلم Sonic the Hedgehog فاش شده است.

اوایل این هفته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را که یک پوستر متحرک بود، منتشر کرد که این پوستر با واکنش‌های نه چندان مثبت طرفداران شخصیت و مجموعه سونیک مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از فیلم Sonic فاش شده است. طی هفته اخیر، دو پوستر جدید از این فیلم لایو اکشن/انیمیشن فاش شده که در پوستر اول، شاهد حضور شخصیت سونیک در کنار شخصیت تام هستیم که این پوستر ظاهر کامل این شخصیت را نشان می‌دهد و شخصیت تام نیز شباهت زیادی به کریس پرت دارد. در واقع این پوستر که هنوز درستی آن تایید نشده، پوستر قدیمی فیلم Sonic the Hedgehog است که در آن زمان بازیگر شخصیت تام انتخاب نشده بود، اما ظاهرا پرت گزینه اول پارامونت برای این نقش بوده است. در پوستر دوم شخصیت سونیک را در حال دویدن در روی پل مشاهده‌ می‌کنیم که این پوستر در حال حاضر در برخی از سینماها قرار داده شده و واقعی است. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Sonic the Hedgehog Poster

Sonic the Hedgehog Poster

این دو پوستر از فیلم Sonic the Hedgehog با واکنش‌های بسیار تند و منفی طرفداران مواجه شده و علاوه بر آن، فهرستی از بازیگران مورد نظر پارامونت برای بازی در نقش تام و صداپیشه برای شخصیت سونیک در این فیلم نیز منتشر شده است. طبق فهرست فاش شده، کریس پرت، کریس ایوانز، پل راد، جیک جانسون، مایکل بی جردن، بیل هیدر، جیسون سیگل، جاستین تیمبرلیک، آدام پالی، انسل الگورت و میلو ونتیمیگلیا، گزینه‌های کمپانی پارامونت برای بازی در نقش تام بودند که این نقش در نهایت به جیمز مارسدن رسیده است که نام او در این فهرست دیده نمی‌شود. همچنین تام هالند، جاش گد، کریس پرت، اندی سمبرگ، بیل هیدر، ویل فورته، جیم پارسونز، پل راد، چارلی دی و آدام دیواین، نام صداپیشگان مدنظر پارامونت برای شخصیت سونیک بود که این نقش نیز به شخصی خارج از این فهرست رسیده است. بن شوارتز صداپیشگی سونیک را در فیلم Sonic the Hedgehog بر عهده دارد.

Sonic the Hedgehog Poster

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده