نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳

پوستر جدیدی از فیلم Us منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Us (ما) را که جدیدترین فیلم جردن پیل است، منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Us منتشر شده است. این فیلم، جدیدترین فیلم جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، است و حال کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس که وظیفه ساخت و انتشار این فیلم را بر عهده دارند، پوستر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده‌اند که این پوستر یک مرد سیاه پوست با لباس قرمز رنگ را نشان می‌دهد که یک قیچی طلایی رنگ در دست دارد. هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و این شخصیت ممکن است شخصیت اصلی داستان یا شخصیت منفی آن باشد. با این حال، با توجه به انتشار این پوستر، به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Us باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Us Poster

لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، وینستون دوک، تیم هیدکر، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، تام پلفری و کارا هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک، را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شود، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌دهد.

فیلم Us برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. جردن پیل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده