نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

شاید بازی Death Stranding آن چیزی نباشد که تصور می‌کنیم

عضو جدید Kojima Productions بازی Death Stranding را اثری کاملاً متفاوت نسبت به تفکرات خود می‌داند.

هرچند تا امروز چندین تریلر از بازی Death Stranding جدیدترین اثر هیدئو کوجیما منتشر شده است، ولی همچنان شناخت زیادی از آن نداریم و بعد از تماشای هر تریلر هم سوالات بیشتری در مورد آن پیدا می‌کنیم. با اینکه در تریلر E3 2018 گوشه‌هایی از گیم‌پلی بازی را مشاهده کردیم، ولی باز هم نمی‌توان به طور دقیق گفت که Death Stranding چیست و بازیکن را به کدام سمت می‌برد.

به نظر می‌رسد حتی اعضای جدید Kojima Productions هم نسبت به چیزی که از نزدیک از بازی می‌بینند، غافلگیر می‌شوند و این موضوع را می‌توان در صحبت‌های اخیر آکی سایتو دنبال کرد؛ کسی که چند روز قبل به استودیو پیوست تا در نقش رییس قسمت بازاریابی و روابط عمومی آن فعالیت کند و اخیراً توییتی به این شرح منتشر کرده است:

صبح بخیر! این سومین روز حضور من در کوجیما پروداکشنز است. در مورد دو روز قبلی می‌توانم بگویم... خدای من! این بازی به هیچ وجه شبیه چیزی نیست که تصور می‌کردم!

با اینکه کوجیما در این مدت صحبت‌هایی در مورد بازی کرده و اطلاعاتی از آن منتشر کرده است، ولی به نظر می‌رسد هنوز هم خیلی چیزها را از اثری که توسط او و تیمش در دست تولید است نمی‌دانیم و باید باز هم منتظر بمانیم تا شاید با اطلاعات و تریلرهای بعدی بتوان متوجه نکات بیشتری در مورد بازی شد.

بازی Death Stranding در حال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه ندارد، ولی چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فروشگاه والمارت کانادا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ (۹ تیر ۱۳۹۸) را برای این بازی انحصاری پلی استیشن 4 مشخص کرده است؛ تاریخی که نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد، ولی شاید هم درست از آب درآید. در هر حال امیدواریم هرچه زودتر اطلاعات بیشتری از این بازی مرموز به دست آوریم که بازیگرانی چون نورمن ریداس و مدس میکلسن هم در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده