نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

بازی Rain World برای نینتندو سوییچ منتشر شد

بازی پلتفرمر Rain World که پیش‌تر برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود، امروز برای نینتندو سوییچ هم در دسترس قرار گرفت. 

Rain World یکی از بازی‌های پلتفرمر سال ۲۰۱۷ بود که در نمایش‌های اولیه، اتمسفر خاص و ویژگی‌های امیدوار‌کننده آن خبر از اثری موفق می‌دادند اما پس از انتشار، بازی نتوانست آنطور که باید و شاید نظر منتقدین و گیمر‌ها را جلب کند و نمره‌های نسبتا پایینی دریافت کرد. با این حال در مجموع اگر به بازی‌های این سبک علاقه داشته باشید، تجربه Rain World هم خالی از لطف نخواهد بود و حداقل از فضاسازی زیبای بازی لذت خواهید برد. 

Rain World پیش از این برای پلی‌ استیشن 4 و پی سی منتشر شده و حال امروز برای نینتندو سوییچ هم منتشر شده است. سازندگان بازی در استودیو Videocult طی یک هفته اخیر اشاراتی به این بازی در توییتر داشتند که در نهایت مشخص شد مربوط به انتشار نسخه سوییچ آن بوده است. نسخه سوییچ Rain World به‌صورت پیش‌فرض به ورژن 1.7 ارتقا یافته است و در نتیجه شخصیت‌های Monk و Hunter هم به‌عنوان کاراکتر قابل‌بازی در آن در دسترس هستند. به‌علاوه شاهد بخش چندنفره هم هستیم که در آن تا سقف چهار بازیکن می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. 

در نهایت شکارچیان و شکار‌های جدیدی هم در نسخه سوییچ بازی در دسترس قرار دارند که کاربران پلی‌استیشن 4 و پی‌سی هنوز به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اند و آپدیت مربوط به آن‌ها قرار است در تاریخ ۳۰ آذر برای این پلتفرم‌ها در دسترس قرار بگیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده