نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

Star Wars Battlefront II به بازی‌های رایگان EA Access اضافه شد

الکترونیک آرتز پس از گذشت تقریبا یک سال از انتشار بازی Star Wars Battlefront II آن را به سرویس EA Access اضافه کرد. 

یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بدون شک Star Wars Battlefront II بود که به دلیل خرید‌های درون برنامه‌ای و مشکلات مربوط به آن‌ها با مشکلات زیادی رو‌به‌رو شد و در نهایت هم همین مسائل روی کیفیت نهایی بازی تاثیر گذاشتند و این ساخته استودیو دایس نتوانست نمره‌های خیلی خوبی دریافت کند. با این حال سازندگان به مرور زمان بسیاری از مشکلات بازی را رفع و آن را به اثری تبدیل کردند که حداقل در مقایسه با زمان انتشار کیفیت به‌مراتب بهتری پیدا کرد. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز از اضافه شدن Star Wars Battlefront II به جمع بازی‌های سرویس EA Access خبر داده است؛ سرویس اشتراکی این کمپانی مخصوص کاربران ایکس‌باکس وان که با پرداخت حق اشتراک آن می‌توان به بازی‌های رایگان مختلف، امکان تجربه چند ساعته بازی‌های جدید EA و خرید بازی‌های این شرکت با تخفیف دسترسی داشت. حق اشتراک ماهیانه این سرویس ۵ دلار و هزینه اشتراک سالیانه آن هم ۳۰ دلار است. 

اضافه شدن Star Wars Battlefront II به سرویس EA Access فرصت مناسبی مخصوصا برای طرفداران مجموعه استار وارز است که تا به امروز امکان تجربه این بازی را نداشته‌اند؛ مخصوصا که دایس در ماه‌های گذشته محتویات جدید زیادی هم به این اثر اضافه و آن را تکمیل‌تر کرده است. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی بررسی بازی Star Wars Battlefront 2 در زومجی را از دست ندهید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده