// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Forza Horizon 4 میزبان بسته الحاقی Fortune Island شد

بازی Forza Horizon 4 اولین بسته الحاقی بزرگ خود را دریافت کرد و این محتوا هم‌اکنون برای پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است.

بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 4 از شرکت مایکروسافت منتشر شد. این DLC جدید Fortune Island نام دارد که ماجراهای تازه‌ای را در جزایر شمالی بریتانیا شروع می‌کند و شامل کوه‌های سنگی پیچان و الگوی آب و هوایی خطرناک می‌شود. همچنین شما می‌توانید شفق قطبی را حین رانندگی در این منطقه تماشا کنید.

این بسته‌ی الحاقی شامل ۱۰ ماشین جدید از جمله 2019 Lamborghini Urus ،2017 Ram Rebel TRX Concept و 2018 BMW M5 می‌شود. Fortune Island یک منطقه‌ی کاملا جدا از بازی اصلی است و بازیکنان می‌توانند در این بخش به جستجوی گنج‌های پنهان شده بپردازند.

شما می‌توانید این بسته را به صورت جداگانه به قیمت ۲۰ دلار یا به عنوان بخشی از نسخه‌ی Expansion Bundle به قیمت ۳۵ دلار خریداری کنید. اگر شما عضو سرویس گیم پس ایکس باکس باشید، ۱۰ درصد تخفیف روی این بسته الحاقی یا نسخه‌ی Expansion Bundle دریافت خواهید کرد و اگر هم نسخه‌ی Ultimate Edition را خریداری کرده‌اید پس هم‌اکنون این بسته الحاقی برای شما بدون هزینه‌ای در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده