نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

عرضه انحصاری بازی Maneater در فروشگاه اپیک گیمز

به دنبال قرارداد همکاری‌ای که بین کمپانی اپیک گیمز و استودیو Tripwire Interactive امضا شد، بازی Maneater به‌مدت ۱۲ ماه به شکل انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز، قابل خرید خواهد بود.

چندی پیش بود که دریافتیم کمپانی اپیک گیمز که آن را با ساخت آثاری مثل Fortnite و Gears of War می‌شناسیم، یک فروشگاه دیجیتالی فروش بازی تاسیس کرده که ۸۸ درصد از سود فروش بازی‌ها را هم به استودیوهای سازنده‌شان پرداخت می‌کند. این فروشگاه در جریان رویداد The Game Awards 2018 که هفته‌ی گذشته برگزار شد، آنلاین شد و شاهد انتشار اختصاصی بازی Super Meat Boy Forever روی آن به‌مدت یک سال هستیم.

اخیرا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بازیسازی Tripwire Interactive یک قرارداد همکاری با کمپانی اپیک گیمز امضا کرده است؛ قراردادی که به آن‌ها اجازه می‌دهد جدیدترین بازی‌شان یعنی Maneater را به‌مدت یک‌ سال روی فروشگاه کمپانی اپیک منتشر کنند. پس از این مدت زمان، بازی مذکور روی دیگر پلتفرم‌های فروش بازی برای پی سی مثل استیم، منتشر خواهد شد.

بازی Maneater در E3 2018 معرفی شد. بازیکنان در این بازی در نقش یک کوسه قرار خواهند گرفت که می‌خواهد انتقام مرگ مادرش را از انسان‌هایی که او را کشته‌اند بگیرد. Maneater یک بازی RPG و جهان‌باز است که اعضای استودیو Tripwire Interactive آن را با همکاری تعدادی از اعضای تیم Blindside Interactive ساخته‌اند.

جان گیبسون، مدیرعامل استودیو Tripwire Interactive اخیرا درباره‌ی همکاری‌شان با کمپانی Epic Games چنین گفته است:

از سال ۲۰۰۴ که استودیو Tripwire Interactive در اولین دوره‌ی مسابقات مادسازی برای موتور گرافیکی Unreal شرکت کرد و برنده شد تا به‌امروز که بازی جدیدمان یعنی Maneater قرار است همراه با چند بازی منتخب دیگر روی فروشگاه این کمپانی عرضه شود، کمپانی Tripwire Interactive خیلی هیجان دارد تا دوباره با کمپانی اپیک گیمز همراه شود و به‌آن‌ها در شکل‌دادن آینده‌ی صعنت بازی‌سازی کمک کند.

اپیک گیمز درحال انجام دادن کاری جدید در انتشار دیجیتالی بازی‌ها است؛ آن‌ها با سرمایه‌گذاری روی استودیوهای مستقل، به‌آن‌ها اجازه می‌دهند تا از فرصت مهمی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته استفاده کنند و بهتر از قبل، بازی‌هایشان را بسازند. این یک پیروزی برای همه‌ی ما است.

بازی Maneater در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ راهی پی سی خواهد شد. این بازی ابتدا و به‌مدت یک سال، به‌صورت اختصاصی تنها از فروشگاه اپیک گیمز قابل خریداری خواهد بود و سپس آن را می‌توانید از دیگر پلتفرم‌های فروش بازی مثل استیم یا GOG خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده