نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Spiral Rush: a Snake Game؛ تجربه‌ای متفاوت با مار

Spiral Rush: a Snake Game، نوع جدیدی از بازی مار (Snake) است که با ارائه‌ی یک گیم پلی متفاوت، بازیکنانش را به شکل غیر قابل انتظاری به خود معتاد می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی مار یا همان Snake از جمله اولین بازی‌هایی بود که روی گوشی‌های موبایل قرار گرفت. کسانی که در گذشته صاحب یکی از گوشی‌های قدیمی نوکیا بوده‌اند، حداقل برای یک بار هم که شده این بازی را تجربه کرده‌اند. بازی مار با این که ایده‌ی بسیار ساده‌ای داشت اما در عین حال به شدت اعتیادآور نیز بود تا جایی که شاید حتی بتوان این بازی را اعتیادآورترین بازی آرکید روی پلتفرم موبایل نامید. بازی مار نمونه‌ی کاملی از تمام آن چیزی بود که یک بازی رکوردی باید باشد. اما در این مطلب قصد داریم تا بازی اندروید و آیفون Spiral Rush: a Snake Game را معرفی کنیم که با وجود شباهت‌هایی که به بازی قدیمی Snake دارد، سعی کرده تا با ارائه‌ی یک گیم پلی جدید، تجربه‌ی متفاوتی را برای بازیکنانش رقم بزند.

درست مثل بازی قدیمی Snake، در این بازی هم بازیکن کنترل یک مار را در اختیار دارد با این تفاوت که در این جا برای هدایت مار در محیط بازی تنها می‌توانید به سمت چپ گردش کنید؛ یعنی بر خلاف نسخه‌ی اصلی در این بازی شما نمی‌توانید مار را در جهات مختلف به حرکت در آورید و فقط قادر هستید تا به سمت چپ گردش کنید. برای انجام این کار هم تنها کافی است تا انگشت خود را روی نقطه‌ی دلخواهی از صفحه نمایش نگه دارید تا مار حرکت خود را به سمت چپ آغاز کند. طبیعتاً هر چه بیشتر انگشت‌تان روی صفحه باقی بماند، مار نیز به میزان بیشتری به سمت چپ متمایل خواهد شد تا جایی که یک دور کامل را طی کند. در هر مرحله از بازی وظیفه دارید تا مار را به سمت یک دایره‌ی سبز رنگ هدایت کنید اما سختی انجام این کار به دلیل وجود یک قفل روی این دایره است؛ پس از شروع هر مرحله، مدت زمان کوتاهی طول می‌کشد تا این قفل باز شود. شما باید در این بازه‌ی زمانی، جوری در محیط بیضی شکل بازی حرکت کنید که علاوه بر عدم برخورد با موانع، مسیر طی شده توسط خودتان را هم قطع نکنید. پس از باز شدن قفل، می‌توانید خود را به دایره‌ی سبز رنگ برسانید تا به مرحله‌ی بعد بروید اما اگر تمایل داشته باشید که رکورد بهتری را از خود بر جای بگذارید، بایستی تا جایی که امکان دارد خود را در هر مرحله نگه دارید؛ هر چه زمان بیشتری را در یک مرحله سپری کنید، امتیاز بیشتری را هم از آن مرحله دشت خواهید کرد.

برای هدایت مار در محیط بازی تنها می‌توانید به سمت چپ گردش کنید

بازی Spiral Rush: a Snake Game به صورت رایگان منتشر شده است و به تبع همین رایگان بودن، تبلیغات نسبتا زیادی نیز در بازی گنجانده شده‌اند. البته وجود تبلیغات اگر چه آزاردهنده است اما به بازیکنان این فرصت را داده که در صورت باخت در هر مرحله بتوانند با مشاهده‌ی یک تبلیغ، کار را از همان جایی که باخته بوده‌اند، آغاز کنند و به این شکل، رکورد خود را از دست ندهند.

Spiral Rush: a Snake Game، یک بازی رکوردی سرگرم کننده با الهام از بازی قدیمی Snake است که به وسیله‌ی گیم پلی اعتیادآور خود، مطمئنا تا مدتی شما را از نصب یک بازی جدید بی‌نیاز خواهد کرد. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. برای دریافت بازی Spiral Rush: a Snake Game تنها کافی است تا از طریق لینک‌های زیر به استور مربوط به دستگاه‌تان وارد شوید و آن را به رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Spiral Rush: a Snake Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده