نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر زمان عرضه بازی Gris منتشر شد

کمپانی دیوالور دیجیتال تریلر هنگام عرضه بازی Gris را به مناسبت انتشار این بازی پلتفرمر به اشتراک گذاشت.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Nomada (نومادا) و کمپانی Devolver Digital (دیوالور دیجیتال) تریلر سراسر هیجان هنگام عرضه بازی پلتفرمر هنری و احساسی Gris را که امروز در دسترس کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار گرفته است، منتشر کردند.

تا فرا رسیدن زمان عرضه این بازی هیجان‌انگیز، طرفداران شاهد انتشار تصاویر مفهومی زیبا به وسیله کمپانی دیوالور دیجیتال، یک تریلر گیم‌پلی تازه برای نمایش مهارت‌های جابه‌جایی و نبرد دریایی با یک مارماهی و تریلر رونمایی بازی بودند که بسیاری از بازیکنانی را که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از گری و سفرش بودند، مجذوب خود کرد.

بازی Gris داستان زن جوانی را روایت می‌کند که در طول مسیر صدایش را از دست داده و خودش را گم کرده است. بازیکنان با کنترل «گری» در جهان‌های متنوع و یاری او برای پشت سر گذاشتن موانع، در سفری از درد و رنج، امید، شوک روحی و شادی همراهش خواهند شد و در این میان تمام عواطف و احساسات «گری» در لباسش ظاهر می‌شود و هر یک قدرت ویژه‌ای را در طول این ماجراجویی در اختیارش قرار می‌دهد. بازی Gris تصاویر هنری هنرمند بااستعدادی با نام «کونراد روزِت» را در معرض نمایش قرار می‌دهد؛ بنابراین جای تعجب ندارد که این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ به وسیله رسانه‌ها، افراد بانفوذ و سایر توسعه‌دهندگان بازی‌ها نامگذاری شده است.

بازی Gris در حال حاضر در پلتفرم‌های PC و Nintendo Switch در دسترس است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده