نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

با دعوت دوستان خود به پالسین، بدون قرعه‌کشی پلی استیشن 4 برنده شوید!

سامانه خدمات آنلاین پالسین به مناسبت شب یلدا، مسابقه بزرگ جشنواره یلدا را تدارک دیده است.

سامانه جامع خدمات آنلاین پالسین با بیش از ۲۵۰ خدمت متنوع در زمینه خدمات رفاهی و نظافتی، سرویس‌های مرتبط با خودرو مانند کارواش، تعمیرات لوازم منزل و لوازم اداری و بسیاری سرویس‌های دیگر، شما را به شرکت در این مسابقه‌ی جذاب دعوت می‌کند. در این مسابقه، کاربران پلتفرم اندروید در شهر تهران می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن پالسین و دعوت دوستان خود، برنده یکی از دو دستگاه کنسول بازی نسل هشتمی به انتخاب خود باشند.

نحوه‌ی شرکت در مسابقه پالسین بسیار ساده است:

ابتدا اپلیکیشن پالسین را از صفحه لندینگ جشنواره پالسین، کافه بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.

پس از ثبت‌نام در اپ پالسین، از منوی سمت راست گزینه «دعوت از دوستان» را کلیک کنید تا لینک دعوتنامه اختصاصی برای شما ساخته شود. حالا می‌توانید این لینک را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید.

رپورتاژ آگهی پالسین

قوانین مسابقه هم بسیار ساده است. تنها کافی است دوستان خود را به پالسین دعوت کنید و به ازای هر شخصی که اپلیکیشن پالسین را نصب و در آن ثبت‌نام می‌کند، یک امتیاز دریافت خواهید کرد. به کاربری که بیشترین امتیاز را کسب کند، یک دستگاه پلی‌استیشن 4 (یا کنسول ایکس باکس) بدون قرعه‌کشی اهدا خواهد شد. البته ما دو کنسول بازی برای کاربران خود در نظر گرفته‌ایم. جایزه دوم در قالب یک قرعه‌کشی بین تمامی شرکت کنندگانی که پالسین را به دوست خود معرفی کرده‌اند اهدا خواهد شد.

تا سی‌ام آذرماه فرصت دارید تا در این جشنواره یلدایی شرکت کنید و علاوه بر ثبت درخواست خود برای خدمات خانه و محل کار، برنده یک دستگاه کنسول بازی نسل هشتمی باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده