نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

ویدیویی از صحنه حذف شده فیلم ونوم منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز ویدیویی از یکی از صحنه‌های حذف شده فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از صحنه حذف شده فیلم Venom منتشر شده است. به‌تازگی نسخه دیجیتالی این فیلم منتشر شده و نسخه خانگی فیلم ونوم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ دسامبر امسال (۲۷ آذر)، منتشر می‌شود. بخشی از محتوای خانگی این فیلم، صحنه‌های حذف شده است که به‌تازگی کمپانی سونی پیکچرز یکی از این صحنه‌ها را منتشر کرده است. در این صحنه که Car Alarm (دزدگیر ماشین) نام دارد، شاهد حضور ونوم هستیم که درگیر با یک ماشین است که صدای دزدگیر آن درآمده است و یک کودک نیز در حال تماشای او است. با این حال، جلوه‌های ویژه این صحنه کامل نشده است و شاهد مدل اولیه شخصیت ونوم در این صحنه از فیلم Venom هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هاردی، وودی هارلسون، ریز احمد، میشل ویلیامز، رید اسکات، اسکات هیز و جنی اسلیت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ونوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است. فیلم Venom با اینکه نتوانست نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند، اما در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشته است. فیلم ونوم تا به امروز بیش از ۸۵۲ میلیون دلار که شامل ۲۱۲.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۳۹.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود،‌ در سراسر جهان فروش کرده است.

کمپانی سونی پیکچرز در حال حاضر دو تاریخ اکران برای فیلم‌های آینده مجموعه مرد عنکبوتی خود ثبت کرده است که پیش‌بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، به فیلم ونوم و دیگر تاریخ اکران به فیلم Morbius (موربیوس) با بازی جرد لتو، تعلق داشته باشد. این دو فیلم به ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) و در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. همچنین تام هاردی برای بازی در دو فیلم دیگر ونوم با کمپانی سونی پیکچرز قرارداد دارد.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده