// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

تریلر هنگام عرضه بازی Insurgency: Sandstorm منتشر شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو به مناسبت عرضه بازی Insurgency: Sandstorm، لانچ تریلر این بازی تیراندازی اول شخص را منتشر کرد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و پس از آنکه استودیو New World Interactive (نیو ورلد اینتراکتیو) به دلیل رفع مشکلات و بهبود بازی Insurgency: Sandstorm عرضه آن را به تعویض انداخت، نهایتا امروز این بازی در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار گرفت. به همین مناسبت کمپانی Focus Home Interactive (فوکوس هوم اینتراکتیو) که مسئولیت انتشار این بازی را بر عهده دارد، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

لانچ تریلر بازی Insurgency: Sandstorm با نمایش صحنه‌هایی سینماتیک آغاز می‌شود، اما این صحنه‌ها به سرعت جای خود را به گیم پلی بازی می‌دهند. در این تریلر که آهنگ Afraid از گروه No Wyld در پس‌زمینه آن در حال پخش است، شاهد نبرد دو تیم هستیم که با انواع و اقسام سلاح‌ها در محیط‌های متنوع بازی به جنگ با یکدیگر می‌پردازند و انفجار‌های متعددی را پدید می‌آورند. این تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

هفته گذشته استودیو نیو ورلد اینتراکتیو بتای عمومی بازی Insurgency: Sandstorm را ارائه کرد که به واسطه آن بازیکنان توانستند این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. سری Insurgency با عرضه بازی Insurgency: Modern Infantry Combat به عنوان یک ماد برای موتور Source در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. در حدود هفت سال بعد از این تاریخ استودیو نیو ورلد اینتراکتیو اقدام به انتشار دنباله مستقل بازی مذکور تحت عنوان بازی Insurgency کرد.

بازی Insurgency: Sandstorm که در ابتدا قرار بود دارای حالت تک‌نفره باشد اما با تصمیم استودیو نیو ورلد اینتراکتیو این حالت از روند توسعه خارج شد، تجربه‌ای چند‌نفره است که دارای سه حالت آنلاین و یک حالت Co-op است. در حالت Co-op که Checkpoint نام دارد، بازیکنان در برابر نیرو‌های دشمن تحت کنترل هوش مصنوعی قرار می‌گیرند. در مقابل حالت‌های آنلاین که شامل حالت‌های Push ،Firefight و Skirmish است، بازیکنان در قالب دو تیم وارد نبرد با یکدیگر می‌شوند. علاوه بر این قبلا بازی Insurgency: Sandstorm دارای حالت رقابتی با مسابقات Ranked بود که در بتای عمومی از دسترس خارج شد. با این حال استودیو سازنده اعلام کرده است که این حالت در زمان عرضه باز خواهد گشت.

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه صفحه بازی Insurgency: Sandstorm در فروشگاه استیم، این بازی را با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۲۶.۹۹ خریداری کنید. این تخفیف تا تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۳ دی) ادامه دارد. همچنین آن دسته از بازیکنانی که بازی Insurgency را به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کرده باشند، می‌توانند تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ۱۳۹۸) از ۱۰ درصد تخفیف بهره ببرند. بازی Insurgency: Sandstorm در تاریخ نامعلومی از سال آینده میلادی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده