نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

جفری دین مورگان به سریال Supernatural بازمی‌گردد

براساس گزارش‌های جدید، جفری دین مورگان قرار است باری دیگر با نقش جان وینچستر به حرفه‌ی شکارچی هیولا و همچنین با دو پسر محبوب خود به سریال Supernatural بازگردد.

به نظر می‌رسد که جفری دین مورگان قرار است علاوه بر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و همچنین در دست گرفتن آن چوب بیسبال بسیار محبوب، دوباره به سراغ یک مجموعه تلویزیونی ماوراءطبیعی هم برود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جفری دین مورگان قرار است باری دیگر به بازیگران سریال Supernatural (سوپرنچرال) بازگردد و نقش شخصیت جان وینچستر را ایفا کند. او قرار است دوباره، خود را برای شکار هیولاها آماده کند و باری دیگر به آغوش گرم دو پسر محبوبش بازگردد.

شبکه The CW در روز چهارشنبه اعلام کرد که مورگان قرار است دوباره نقش جان وینچستر، پدر سم و دین را در قسمت ۳۰۰ سریال سوپرنچرال ایفا کند. این بازیگر، در طی کل این سریال، تنها در ۱۲ قسمت آن حضور داشت و به ایفای نقش شخصیت جان وینچستر پرداخت. آخرین باری که طرفداران این مجموعه تلویزیونی شاهد حضور جان بودند، قسمت پایانی فصل دوم بود که در سال ۲۰۰۷ به روی آنتن شبکه The CW رفت. تهیه کننده اجرایی این سریال یعنی اندرو داب در طی مصاحبه خود اینگونه درباره بازگشت مورگان صحبت کرد:

قسمت ۳۰۰ برای ما خیلی مهم است و ما از اینکه می‌توانیم مورگان را دوباره در کنار خود داشته باشیم، فوق‌العاده خوشحال هستیم. ما برنامه‌هایی برای شخصیت جان وینچستر داریم و فکر می‌کنم که اگر طرفداران آن را ببینند، عاشق آن خواهند شد... علاوه بر آن، ما چند ستاره محبوب را هم به صورت مهمان در کنار خود خواهیم داشت.

اگر به یاد داشته باشید، شخصیت جان در دو فصل اول سریال سوپرنچرال، نقش مهم و البته مرکزی‌ای داشت. در ابتدای سریال ما شاهد این بودیم که داستان با سم و دین آغاز می‌شود و آنها در تلاش هستند تا متوجه شوند که چه اتفاقی برای پدرشان رخ داده است. در نهایت، بعد از اینکه این سه شخصیت به یکدیگر می‌پیوندند، دین در شرایطی قرار می‌گیرد که لحظه به لحظه به مرگ نزدیک‌تر می‌شود. به همین دلیل، جان قراری را با یک موجود شیطانی می‌گذارد تا بتواند از این طریق جان پسرش را نجات دهد. شخصیت جان باری دیگر در پایان همان فصل حضور می‌یابد و روح او به سم و دین کمک می‌کند تا شیطانی را که چشمانی زرد دارد، شکست دهند.

Supernatural

با اینکه به طور معمول خیلی سخت است که بخواهیم تصور کنیم یک شخصیتی که مرده، از ناکجا آباد ناگهان سر و کله‌اش پیدا می‌شود، اما سریال ماورائی سوپرنچرال بارها و بارها در طی این سالها به ما ثابت کرده که قبر و مرگ شخصیت‌ها، مانعی برای بازگشتن آنها به داستان نخواهد بود. شخصیت‌های محبوبی مانند بابی سنگر (با بازی جیم بیور) و مری وینچستر (با بازی سامانتا اسمیت)، مادر سم و دین، در طی این سریال، راه بازگشت خود را پیدا کرده‌اند؛ پس دلیلی وجود ندارد که جان هم نتواند این کار را انجام دهد. طرفداران این مجموعه تلویزیونی، مدت خیلی زیادی است که درخواست بازگشت این شخصیت را دارند اما هیچوقت کسی به این موضوع اشاره‌ای نکرد که شخصیت جان باز هم قرار است بازگردد یا خیر.

در طی این چند سالی که از آخرین حضور مورگان در قالب نقش جان وینچستر می‌گذرد، او در چندین فیلم و سریال تلویزیونی، نقش‌های مختلفی را ایفا کرده است. او نقش بیماری در حال مرگ به نام دنی دوکت را در سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) ایفا کرد که فوق‌العاده هم برای این نقش محبوب و شناخته شد. بعد از آن، جفری دین مورگان در سریال مردگان متحرک حضور یافت و نقش شخصیت شرور اصلی داستان را که نیگان نام داشت و همیشه چوب بیسبالی در دست دارد، ایفا کرد.

شخصیت جان وینچستر قرار است در قسمت ۳۰۰ سریال سوپرنچرال بازگردد. این قسمت «Lebanon» نام دارد و در روز پنجشنبه ۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ بهمن ۱۳۹۷) به روی آنتن شبکه The CW می‌رود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده