نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کاراکتر اسپاون احتمالا در بازی Mortal Kombat 11 حضور خواهد داشت

ظاهرا تاد مک‌فارلین، خالق کاراکتر اسپاون به راهیابی این شخصیت به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 11 اشاره کرده است.

هنوز یک هفته هم از معرفی بازی Mortal Kombat 11 نگذشته است، اما طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند کدام یک از کاراکترها در این بازی مبارزه‌ای حضور خواهند داشت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اگر اشارات پنهانی اخیر درست از آب در بیایند، احتمالا یکی از کاراکترهای خارج از قلمرو مجموعه مورتال کامبت به جمع مبارزان بازی Mortal Kombat 11 ملحق می‌شود. در جریان یک جلسه پرسش‌وپاسخ در ردیت، تاد مک‌فارلین، خالق و طراح مشهور کمیک بوک‌ها درباره راهیابی کاراکتر اسپاون به بازی Mortal Kombat 11 مورد سوال واقع شد. مک‌فارلین به صراحت در پاسخ گفت که «گمان می‌کنم او در راه باشد».

این گفته مک‌فارلین به هیچ وجه تاییدی برای حضور کاراکتر اسپاون در بازی Mortal Kombat 11 نیست، بنابراین خیلی هیجان‌زده نشوید. استودیو ندررلم پیش از این کاراکترهایی نظیر جیسون ورهیز، پِردتور، صورت‌چرمی و یک بیگانه (زنومورف) را در قالب بسته الحاقی به بازی Mortal Kombat X اضافه کرد. به علاوه، اسپاون همواره کاراکتر خشن و قوی بوده است و حضور او در دنیای مورتال کامبت کاملا مناسب به نظر می‌رسد. اسپاون سابقه حضور در یک بازی مبارزه‌ای را نیز داشته است و پیش از این در نسخه ایکس باکس بازی SoulCalibur II شاهد حضور این کاراکتر بودیم.

بر اساس اعلام یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام پیکسل‌باستر، کاراکتر اسپاون در سال‌های آینده توجه افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد؛ زیرا یک فیلم با محوریت این کاراکتر در حال ساخت است که در حال حاضر مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذرد. با در نظر گرفتن این موضوع، قرار دادن اسپاون در بازی Mortal Kombat 11 می‌تواند شیوه‌ای عالی برای تبلیغ این کاراکتر و جلب توجه دوباره طرفداران باشد. اینکه آیا کاراکتر اسپاون واقعا به بازی Mortal Kombat 11 راه می‌یابد، یا این تنها تمایل مک‌فارلین را نشان می‌دهد، مشخص نیست. خوشبختانه، استودیو ندررلم در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۷ (۱۷ ژانویه ۲۰۱۹) اطلاعات بیشتری را از این بازی به اشتراک می‌گذارد.

روز گذشته بخش سرگرمی های تعاملی برادران وارنر از بازگشت کانون هواداری MK Kollective برای بازی Mortal Kombat 11 خبر داد و به این ترتیب طرفداران مجموعه مورتال کامبت می‌توانند آثار هنری‌شان را در معرض نمایش قرار دهند. بازی MK11 در تاریخ ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده