// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider اعلام شد

براساس توییت منتشر شده در صفحه رسمی بازی Shadow of the Tomb Raider، دومین بسته الحاقی این بازی با نام The Pillar هفته آینده منتشر می‌شود.

در حدود سه ماه پیش بود که علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن ماجرایی و طرفداران سری Tomb Raider توانستند در قالب بازی Shadow of the Tomb Raider برای جلوگیری از وقوع آخرالزمان مایان‌ها تلاش کنند. با این حال ماجرا‌جویی‌های لارا کرافت به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) و استودیو Eidos Montréal (ایداس مانتریال) که به ترتیب ناشر و توسعه‌دهنده این بازی هستند، انتشار بسته‌های الحاقی متعددی را در دستور کار دارند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بسته الحاقی The Pillar اواسط هفته آینده روی پلتفرم‌های مقصد این بازی عرضه خواهد شد.

بسته الحاقی The Pillar پس از The Forge که به واسطه آن لارا کرافت وارد مقبره‌ای احاطه شده با مواد مذاب می‌شود، دومین بسته الحاقی بازی Shadow of the Tomb Raider محسوب می‌شود. سازندگان این بازی برای اعلام تاریخ عرضه The Pillar از صفحه رسمی آن در شبکه اجتماعی توییتر اقدام کرده‌اند. در توییت مربوطه تصویری از این بسته الحاقی منتشر شده است که لارا کرافت را در حین تاب خوردن از یک طناب به تصویر می‌کشد. همچنین به دلیل رعد و برق سازه‌ای مشاهده می‌شود که شبیه به دکل کشتی است. از دیگر مواردی که در این تصویر دیده می‌شود، می‌توان به بارش شدید باران و تبر کوهنوردی نمادین لارا کرافت اشاره کرد. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider

بسته الحاقی The Pillar در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی سونی و مایکروسافت عرضه می‌شود. علاوه بر خرید جداگانه این بسته الحاقی، می‌توانید با خرید سیزن پس بازی Shadow of the Tomb Raider با قیمت ۳۰ دلار به بسته‌های الحاقی The Pillar و The Forge و پنج بسته الحاقی دیگر که در آینده معرفی خواهند شد، دسترسی پیدا کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون روی پلتفرم PC و دو کنسول PS4 و Xbox One در دسترس قرار دارد. اگر نسبت به این بازی شک دارید و ترجیح می‌دهید قبل از خرید، بخش‌ ابتدایی آن را تجربه کنید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت نسخه دموی این بازی را دریافت کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده